لینک های دسترسی

Breaking News

گروه مشهور هنری در امریکا ده ساله گی خود را جشن می گیرد


گروه مشهور هنری در امریکا ده ساله گی خود را جشن می گیرد
گروه مشهور هنری در امریکا ده ساله گی خود را جشن می گیرد

مانس دهبیر گروه هنری از ایالت سیاتل ایالات متحده امریکا از یک دهه به این طرف سفر نموده و چهار البوم موزیک خود را در استدیوی سیاتل ثبت کرده است.

اومنی، آخرین البوم این دسته با طرح جدید منتشر شد. گروه مانیس ده بیر این البوم را قبل از سفر طولانی سرتاسری ایالات متحده امریکا برای تجلیل از دهمین سالگرد این گروه به بازار عرضه کرد. بینام ناتگی خبرنگار تلویزیون نیویارک صدای امریکا گزارشی را ارسال نموده است که رویا زمانی تقدیم می کند.

اعضای گروه هنری “راک ازسیاتل” از زمانی که همه آنان 20 ساله بودند، با هم یکجا به کارآغاز نموده اند.

و این گروه در تجلیل از دهمین سالگرد خود، سفر را به نقاط مختلف ایالات متحده را آغاز نموده وآهنگ های البوم اول خود را که بنام ( هالی ریفاند پیروتس) است، به تماشاچیان اجرا می کنند.

جیک سیندر آواز خوان و رهبر این گروه می گوید که بعضی از آهنگ های این البوم تا به حال بطور زنده برای تماشاچیان خوانده نشده است.

وی می گوید " به خاطری که ما بعضی از این ها را بار ها نخوانده ایم. ما حالا 30 ساله شدیم ، بر خلاف بچه های 20 ساله حالا بچه های 30 ساله استیم."

و کوری مرچی یکی از نوازندگان این گروه می گوید که در این جریان آنان از آنچه توقع میرفت بیشتر لذت برده اند.

او میگوید " بسیار چیز ها موجود است، شما می دانید ، این ها اهنگ های ده ساله است ، نه ساله است و انرژی که ما از استفبال تماشاچیان می گیرم، عجیب است."

کارشناسان هنری، البوم اومنی رابرای آهنگ های ناب و ترکیب منظمی که در آهنگ ها دیده میشود،ستایش کرده اند.

سندر می گوید که ترکیب منظم، بخشی از سرگرمی ها بود .

وی می گوید" این کار مانند، مبازرۀ یکجا نمودن چندین طرز موسیقی مختلف و تلاش در پیوستن انها به قسم موسقی پاپ بوده است."

در ظرف ده سال که مانیس دهبیر کار هنری خود را آغاز نموده است ، انترنت و توزیع دیجتالی آهنگ نیز صنعت موسقی را تغییر داده است.

سندر می گوید"این مشکل است تا بگویم که در ظرف ده سال گذشته رشد کردن با تغییراتی که در صنعت موسیقی به وجود آمده است، دانسته شود که این تغیرات شامل کدام موارد بود."

نظر به گفته های جک سندر مانیس دهبیر، استعداد در این نوآوری ها دستآورد پنج مغز فعالی است که با هم کار میکنند.

XS
SM
MD
LG