لینک های دسترسی

Breaking News

بازداشت ۵ قاچاقبر در بدخشان


بازداشت ۵ قاچاقبر در بدخشان
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:00 0:00

​پولیس ولایت بدخشان می‌گوید که در سه عملیات جداگانه ۵ قاچاقبر بازداشت شده اند و نزدیک به ۵۶ کیلوگرام هیرویین ضبط شده است.


پولیس مبارزه با مواد مخدر ولایت بدخشان می‌گوید که در سه عملیات جداگانه ۵ قاچاقبر بازداشت شده اند و نزدیک به ۵۶ کیلوگرام هیرویین ضبط شده است.

نثار احمد جهانگیر،‌ مدیر مبارزه با مواد مخدر فرماندهی پولیس ولایت بدخشان می‌گوید که این افراد در جریان دو هفته اخیر از ولسوالی‌های کوف‌آب، زیباک و شهر فیض‌آباد شناسایی و بازداشت شده اند.

آقای جهانگیر گفت "دو تن می‌خواستند که ۵۱ کیلوگرام هیرویین را از راه ولسوالی کوف‌آب به تاجیکستان قاچاق کنند که توسط پولیس شناسایی و بازداشت شده‌ اند. یک تن دیگر می‌خواست که ۲۸ لیتر مشروبات الکولی را از کندز به بدخشان انتقال بدهد که در دروازه شهری بازداشت شد و همچنان در عملیات سومی دو فروشنده مواد مخدر از ولسوالی زیباک بازداشت و نزد آنان چهارونیم کیلوگرام تریاک بدست آمده است".

پولیس ولایت بدخشان می‌گویند که پرونده‌های این افراد به زودی به نهادهای عدلی و قضایی فرستاده خواهد شد.

مدیریت مبارزه با مواد مخدر پولیس بدخشان می‌گوید که از آغاز سال‌روان هجری ـ خورشیدی تاکنون، ۳۰ عملیات علیه قاچاقبران مواد مخدر راه اندازی شده اند که در نتیجه چندین‌ قاچاقبر بازداشت شده اند.
XS
SM
MD
LG