لینک های دسترسی

Breaking News

بازداشت ۲۳۵ نفر به اتهام جرایم مواد مخدر در ولایت بلخ


بازداشت ۲۳۵ نفر به اتهام جرایم مواد مخدر در ولایت بلخ
please wait

No media source currently available

0:00 0:01:36 0:00

​فرماندهی پولیس ولایت بلخ می‌گوید که در طول یک سال گذشته بیش از ۲۳۵ نفر را به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده است.


فرماندهی پولیس ولایت بلخ می‌گوید که در طول یک سال گذشته بیش از ۲۳۵ نفر را به اتهام قاچاق و فروش مواد مخدر بازداشت کرده است.

عادل شاه عادل،‌ سخنگوی پولیس بلخ می‌گوید که این افراد از مربوطات شهر مزارشریف و سایر ولسوالی این ولایت بازداشت شده اند که در میان آنان ۴۰ قاچاقبر بزرگ نیز شامل اند.

او گفت: "پولیس مبارزه علیه مواد مخدر ولایت بلخ بیشتر از ۲۳۵ از افراد را در قضیه های مختلف جرمی قاچاق مواد مخدر دخیل بوده اند بازداشت کرده اند که چهل نفر آنان از قاچاقبران بزرگ اند..."

پولیس ولایت بلخ می‌گوید که قاچاقبران مواد مخدر از افراد معتاد نیز در فروش مخدرات استفاده می‌کنند و نیروهای تنفیذ قانون معتادان زیادی را به اتهام عرضه مواد مخدر بازداشت کرده اند.

آقای عادل گفت: "قاچاقبران از هر گزینه برای اهداف شان استفاده می‌کنند و حتی در بسا موارد از معتادان برای انتقال مواد مخدر استفاده می‌کنند که تلاش‌های جدی پولیس برای جلوگیری از قاچاق مواد مخدر در تمامی بخش‌ها و بنادر تجارتی و میدان هوایی این ولایت وجود دارد."

فرماندهی پولیس ولایت بلخ می‌گوید که پرونده های نسبتی تمامی این افراد به نهادهای عدلی و قضایی فرستاده شده اند.
XS
SM
MD
LG