لینک های دسترسی

Breaking News

فردی در هالند به ماشین طیارۀ در حال حرکت کشانده شد و جان باخت


طیارۀ خطوط هوایی سلطنتی هالند
طیارۀ خطوط هوایی سلطنتی هالند

مقام‌های میدان هوایی سخیپول شهر امستردام، پایتخت هالند، روز چهارشنبه ۲۹ می (نهم جوزا) گفتند که یک طیاره در این میدان در حالیکه برای پرواز آماده بود، فردی را به ماشین خود فروبرد که از مقابل ماشین این طیاره رد می‌شد.

مقام‌ها گفتند که این طیاره مربوط خطوط هوایی سلطنتی هالند بود که برای پرواز به سمت دنمارک آماده شده بود.

خطوط هوایی سلطنتی هالند نیز با نشر بیانیه‌ای این رویداد را تایید کرده و گفته است: "امروز رویدادی در میدان هوایی سخیپول به وقوع پیوست و فردی به ماشین چالان یک طیاره فرو رفت."

در بیانیۀ خطوط هوایی سلطنتی هالند بدون ارایۀ جزییات در مورد هویت این فرد گفته شده است: "با تاثر که این فرد جان باخته است."

پولیس مرزی هالند که مسوول تامین امنیت میدان هوایی سخیپول است، گفته است که مسافران از این طیاره تخلیه شده و تحقیقات در پیوند به این رویداد آغاز شده است.

تدابیر امنیتی و مصوونیتی در میدان هوایی سخیپول که یکی از بزرگترین و مزدحم‌ترین میدان‌های هوایی اروپا است، بسیار شدید بوده و به ندرت رویدادهایی از این قبیل در این میدان به وقوع می‌پیوندد.

تنها ماه گذشته بیش از ۵.۵ میلیون مسافر از میدان هوایی سخیپول رفت و آمد کرده اند.

سال گذشته یک مرد در ایالت تکزاس ایالات متحده در حالیکه از کنار یک طیارۀ در حال حرکت مربوط خطوط هوایی دلتا رد می‌شد، توسط ماشین این طیاره بلعیده شد و جان باخت.

گروه

XS
SM
MD
LG