لینک های دسترسی

Breaking News

پس از شکست در مقابل افغانستان؛ بورد کرکت پاکستان خواهان تشویق تیم این کشور شد 


در پی انتقادات شدید پس از شکست در مقابل افغانستان، بورد کرکت پاکستان از افراد مسلکی و دوستداران تیم ملی کرکت این کشور خواست تا از تیم شان حمایت کنند.

آگاهان کرکت و دوستداران تیم پاکستان انتقاد کرده اند که این تیم در مقابل افغانستان خوب بازی نکرد و ترکیب تیم نیز درست نبود.

بورد کرکت پاکستان گفته است که در مقابل سه شکست پی‌ در پی تیم این کشور در جام جهانی بازی های ۵۰ اووره "احساسات و عواطف" هواخواهان‌اش را درک می‌کند.

بورد کرکت پاکستان با نشر اعلامیه‌ای از افراد مسلکی و دوستداران تیم ملی پاکستان خواسته است که در چنین وضعیت به حمایت شان از بابر اعظم، کپتان تیم پاکستان و تمامی بازیکنان ادامه دهند.

پاکستان در این جام تا اکنون پنج بازی کرده و تنها در دو بازی برنده شده است. بورد کرکت پاکستان اظهار امیدواری کرده است که تیم این کشور در چهار بازی باقی ماندهٔ خود پیروزی کسب کند و به مرحلهٔ نیمه نهایی راه یابد.

بورد کرکت پاکستان همچنان گفته است که انضمام الحق، رییس کمیتهٔ انتخاب بازیکنان و بابر اعظم، کپتان تیم، در انتخاب بازیکنان استقلال کامل دارند. با آنهم این اداره افزوده است که پس از این جام برای بهودی کرکت در این کشور اقداماتی روی دست گرفته خواهد شد.

پاکستان به روز جمعه در مقابل افریقای جنوبی به میدان می‌رود، تیمی که در این جام جهانی بسیار بهتر از پاکستان درخشیده است.

تیم افریقای جنوبی از پنج بازی که انجام داده تنها در یکی آن شکست خورده است و در جدول امتیازات این جام در جایگاه دوم قرار دارد.

گروه

XS
SM
MD
LG