لینک های دسترسی

Breaking News

سه پولیس محلی در کندهار، هفت همقطار خود را کشت


مقامات امنیتی می گویند که این رویداد درولسوالی ارغنداب ولایت کندهار صورت گرفته است.
مقامات امنیتی می گویند که این رویداد درولسوالی ارغنداب ولایت کندهار صورت گرفته است.

مقامات امنیتی در ولایت کندهار می گویند که سه پولیس محلی در مربوطات ولسوالی ارغنداب آن ولایت، هفت همکار خود را کشته و از ساحه فرار کرده اند.

سمونوال نیازمحمد مجاهد قوماندان امنیه ولسوالی ارغنداب ولایت کندهار به صدای امریکا گفت که این حمله امروز صبح در پوسته امنیتی خانه گردآب ولسوالی ارغنداب صورت گرفته است که یک قوماندان سابق این پوسته امنیتی نیز شامل یکی از حمله کنندگان است.

آقای مجاهد گفت" سه پولیس مهاجم که درحال پهره بودند بر هفت همکار شان حمله کرده و آنان را به قتل رسانده و از ساحه فرار کرده اند".

مسئولین امنیتی کندهار گفته اند که تحقیقات دراین زمینه آغاز شده است. گروه طالبان دریک اعلامیه ای که به رسانه ها فرستاده است مسئولیت این رویداد را برعهده گرفته اند.

قاری یوسف احمدی یکی ازسخنگویان این گروه گفته است که حمله کنندگان افراد نفوذی این گروه بودند که بعد از حمله با گروه طالبان یکجا شدند.

  • 16x9 Image

    ظفر بامیانی

    ظفربامیانی از سال ۲۰۱۱ برای رادیو آشنا صدای امریکا با تهیه گزارش از ولایات بامیان، دایکندی و غزنی کار می کند. ظفر بامیانی از سال ۲۰۰۴ کار رسمی خبرنگاری را به حیث گزارشگر، گوینده خبر و تهیه کننده برنامه های فرهنگی با رادیوی محلی بامیان شروع کرد. ظفر مدت یک سال گزارشگر تلویزیون ملی در بامیان نیز بود. ظفر بامیانی فارغ التحصیل  رشته جامعه شناسی از پوهنتون بامیان است.

XS
SM
MD
LG