لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ، کیم را خوش مشرب و هوشیار خواند


رئیس جمهور دونالد ترمپ در سنگاپور بعد از ملاقات با رهبر کوریای شمالی با گرتا ون سسترن، همکار صدای امریکا مصاحبه کرد
رئیس جمهور دونالد ترمپ در سنگاپور بعد از ملاقات با رهبر کوریای شمالی با گرتا ون سسترن، همکار صدای امریکا مصاحبه کرد

دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، پس از ختم ملاقات و مذاکره اش با رهبر کوریای شمالی در سنگاپور در مصاحبه اختصاصی با گرتا ون سسترن، همکار صدای امریکا در خصوص موضوعات مختلف دیدارش با کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی صحبت کرد.

رئیس جمهور ترمپ، رهبر کوریای شمالی را فردی با شخصیت خیلی خوب، هوشیار و خوش مشرب و همچنین یک مذاکره کننده خوب توصیف کرد.

آقای ترمپ گفت او در مورد خلع سلاح هسته یی نود فیصد وقت دیدارش را صرف کرد. ولی آنها به دیگر موضوعات مانند حقوق بشر و بازگردانیدن باقیماندگان که یک موضوع بزرگ است، نیز اشاره کردند.

دونالد ترمپ، در خصوص ادامه حضور سربازان امریکایی در کوریای جنوبی بعد از این مذاکرات باقی میمانند یا خیر گفت آنها (سربازان امریکایی) باقی می مانند. او گفت "ما روی این موضوع بحث نکردیم، ما از بازی جنگ که مصارف زیادی دارد خارج می شویم."

آقای ترمپ در این مصاحبه در خصوص اینکه چه دلایلی باعث کشانیدن رهبر کوریای شمالی به میز مذاکره شد گفت "من فکر میکنم که در واقعیت، تهدید های نظامی زیادی وجود نداشت، نه قبل از من. آنها سکوت را پیش گرفته بودند و در مورد آن صحبت نمی کردند و شما این کار را کرده نمی توانید. باور کنید به همان اندازه که من از انجام ان تنفر داشتم و اکثر مردم نیز فکر می کردند که من کار اشتباه را می کنم. من فکر می کنم که بدون آن ما اینجا نمی بودیم. من همچنان فکر می کنم که او واقعا خواهان یک معامله است و می خواهد کاری انجام دهد."

مصاحبه گریتا ون سسترن با رئیس جمهور ترمپ را می توانید در این ویدیو تماشا کنید.

مصاحبۀ رئیس جمهور دونالد ترمپ با صدای امریکا
please wait

No media source currently available

0:00 0:04:34 0:00

XS
SM
MD
LG