لینک های دسترسی

Breaking News

رئیس جمهور غنی به غور سفر کرد


 رئیس جمهور غنی قبل ازظهرامروز در رأس یک هیئت بلند پایه حکومتی به ولایت غورسفرکرد
رئیس جمهور غنی قبل ازظهرامروز در رأس یک هیئت بلند پایه حکومتی به ولایت غورسفرکرد

اشرف غنی رئیس جمهور افغانستان صبح روز جمعه به همراه رولا غنی بانوی اول کشور وارد شهر فیروزکوه مرکز ولایت غور شد.

در این سفر وزرای دفاع، امور داخله، انرژی و آب، فواید عامه، معاون امنیت ملی، معاون شورای امنیت و شماری از نماینده گان مردم غور در پارلمان رئیس جمهور را همراهی میکنند.

رئیس جمهور غنی بعد از ورود به ولایت غور در یک جلسه خاص با مقام های محلی و امنیتی ولایت غور دیدار نمود و رهنمودهایی برای بهبود وضعیت امنیتی این ولایت ارایه کرد.

آقای غنی، به مسوولین امنیتی ولایت غور دستور داد تا به خاطر تامین امنیت مردم در این ولایت از تمام امکانات استفاده نموده و اجازه ندهند تا دهشت افگنان امنیت را مختل کرده و مردم را نگران سازند.

در اعلامیه ریاست جمهوری افغانستان آمده است که در این سفر آقای غنی تصمیم دارد تا با خانواده های شهدای چند روز قبل ولایت غور که توسط افراد گروه داعش به قتل رسیدند دیدار نموده و از آنها دلجویی کند.

قرار است در این سفر رئیس جمهور افغانستان همچنان در مقر ولایت غور با باشنده گان و بزرگان قومی این ولایت دیدار نموده و بعد از سخنرانی، خواست های آنان را از نزدیک بشنود.

قرار است رئیس‌ جمهور کشور در این سفر، با خانواده‌های شهدای حادثۀ اخیر و متنفذین ولایت غور به‌گونۀ جداگانه دیدار و گفتگو نماید.

حدود دو هفته قبل، شماری از افراد مسلح زیرنام داعش؛ حدود٣٠ باشنده قریۀ غلمین مرکز غور را تیرباران کرده و شش تن دیگر را زخمی نموده بودند.

XS
SM
MD
LG