لینک های دسترسی

Breaking News

جوبایدن به مسلمانان جهان عید فطر را تبریک گفت 


جو بایدن و جیل بایدن
جو بایدن و جیل بایدن

جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، و جیل بایدن، بانوی نخست امریکا، به مسلمانان کشورش و جهان فرارسیدن عید فطر را تبریک گفتند.

بایدن گفت که از کارهای خیریه‌ای که مسلمانان در ماه رمضان انجام می‌دهند و سخاوتمندی که از خود نشان می‌دهند، متاثر شده است.

قصر سفید با نشر این پیام تبریکی به نقل از رییس جمهور امریکا نگاشته است: "در حالی که در این عید از نعمات خود تجلیل می‌کنیم، بیایید یک بار دیگر به کار بی انتهای تامین صلح و دفاع از حقوق و وقار تمامی مردم، تعهد کنیم. ادارهٔ من برای رسیدگی به تمامی انواع نفرت، به شمول اسلام‌هراسی متعهد است."

رییس جمهور امریکا اضافه کرد که به همین دلیل نیروی ضربتی مشترکی را با مقامات بلندپایهٔ دولتی ایجاد کرده است تا با اسلام‌هراسی و چالش‌های مرتبط به آن مقابله کنند.

جو بایدن گفت افتخار دارد که امسال یک بار دیگر عید فطر را در قصر سفید با مسلمانان امریکایی تجلیل می‌کند، مسلمانانی که به گفتهٔ رییس جمهور بایدن، در سراسر کشور سهم خود را ادا کرده و به دیگران الهام می‌بخشند.

رییس جمهور امریکا گفت که مسلمانان در امریکا در لابراتوار‌ها، فابریکه‌ها و در بخش تولید تکنالوژی پیشرفته و همچنان به حیث هنرمند، استاد، کارمند اطفاییه، متشبث، ورزشکار، خبرنگار، کمیدین و منحیث اعضای پر افتخار اردوی امریکا برای آیندهٔ این کشور کار می‌کنند.

انتونی بلینکن، وزیر خارجهٔ ایالات متحده، نیز فرارسیدن عید فطر را به مسلمانان سراسر جهان تبریک گفته است.

این دپلومات ارشد ایالات متحده با اشاره به جنگ در برخی از کشور‌های اسلامی گفت کسانیکه به دلیل جنگ، خشونت و آزار و اذیت نمی‌توانند عید را تجلیل کنند، نباید فراموش شود.

بلینکن گفت:‌ "ایالات متحده برای ترویج صلح، عدالت و آزادی مذهبی برای همه تعهدتزلزل ناپذیر دارد."

XS
SM
MD
LG