لینک های دسترسی

Breaking News

تحولات روز پنجشنبه نشست حزبی جمهوریخواهان


 مت رامنی با خانمش
مت رامنی با خانمش

مت رامنی نامزد ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه تعهد کرد در صورتیکه در ماه نومبر انتخاب گردد آنچه را که وی (وعده امریکا) خواند برآورده سازد.

مت رامنی در بیانات خود که در برابر هزاران نفر از هوا خواهانش ایراد نمود ، کاندیدای حزب جمهوریخواه را پذیرفت و تعهد نمود که وعده های را که به مردم امریکا سپرده شده بود، بر آورده سازد.

اما وی در ابتدای بیانات خود رییس جمهور اوباما را به باد انتقاد قرار داده گفت، امریکا باید حوصله داشته باشد. امریکائی ها رییس جمهور فعلی را حمایت نمودند، ولی امروز وقت آن رسیده تا صفحه دیگری را ورق زد. امروز وقت آن رسیده تا نا امیدی های چهارسال گذشته را پشت سر گذاریم.

رامنی گفت در صورتیکه بحیث رییس جمهور انتخاب گردد در انکشاف اقتصاد کمک می کند، دوازده ملیون شغل ایجاد مینماید، و ایالات متحده امریکا را تا سال ۲۰۲۰ از جهت انرژی متکی به خود میسازد.

رامنی در بیانیه قبولی کاندیدای ریاست جمهوری بیشتر روی اقتصاد صحبت کرد. وی در مورد پالیسی های خارجی امریکا طرق جدیدی را پیشنهاد کرد که شامل محکم ساختن روابط با اسرائیل و اتخاذ مشی جدی تری با روسیه، چین ، و ایران می باشد.

رامنی گفت، روزی که رییس جمهور امریکا به نیروی خاص بحری هدایت داد تا اسامه بن لادن را از بین ببرند، هر امریکائی نفس براحت کشید. ولی از جانب دیگر هر امریکائی امروز احساس راحت و امنیت نمی کند بخاطری که رییس جمهور اوباما در از بین بردن تهدید اتمی از سوی ایران ناکام شده است.

رامنی در لحظه که در مورد آینده امریکا صحبت می کرد احساساتی شد که همه حاضرین مجلس به پا خواسته و استقبال نمودند.

او گفت، آینده انتظار ما را دارد. اطفال ما مستحق آن است. کشور ما متکی به آن است. صلح و آزادی جهان مستلزم آن است، و با کمک شما ما به آنجا خواهیم رسید. بیائید آینده امریکا را از همین امشب آغاز کنیم. مت رامنی از طرف سناتور ایالت فلوریدا مارکو روبیو ستاره رو به درخشش حزب جمهوریخواه معرفی شد و روی استیژ دعوت شد.

روبیو امریکایی کیوبائی الاصل است و گفته می شود که وی ممکن کاندید آینده ریاست جمهوری حزب جمهوریخواه باشد.روبیو گفت،
مشکل ما با رییس جمهور اوباما این نیست که وی یک آدم بد است. او یک شوهر خوب است، یک پدر خوب است، گالف را خوب بازی می کند، اوی یک آدم بد نیست. مشکل ما اینست که او یک رئیس جمهور بد است.

مارک شیلدز مفسر سیاسی می گوید بخاطر موضوع اقتصاد، مبارزات انتخاباتی ممکن تا ماه نومبر بسیار به هم نزدیک باقی بماند.

آقای رامنی امیدوار است که این جلسه حزبی وی را در موقف بهتری در مبارزات نهائی بر علیه اوباما قرار دهد.

اکنون توجه به ریس جمهور اوباما و دموکرات ها معطوف می گردد که قرار است هفته آینده جلسه بزرگ حزبی خود را در ایالت کارولاینای شمالی دایر می نمایند.
XS
SM
MD
LG