لینک های دسترسی

Breaking News

دختر ۱۴ سالۀ روس نوزادش را در یخچال گذاشت تا بمیرد


یک دختر ۱۴ ساله در روسیه که باردار شده بود و هراس داشت که مبادا پدر و مادرش از ماجرا با خبر شوند، نوزادش را پس از تولد در یخچال گذاشت تا بمیرد.

رسانۀ دولتی روسیه گزارش داد که جسد این نوزاد پسر از درون یخچال خانۀ این دختر در روستای ویرخ-تولا در منطقۀ نوفوسیبیرسک روسیه پیدا شده است.

ندیژده بولتینکو، وکیل مدافع حقوق کودکان به خبرگزاری تاس روسیه گفته است که هیچ عضو این خانواده در جریان نه ماه به بارداری این دختر نوجوان پی نبرده بودند.

مقام‌های پولیس گفته اند که این دختر از ترس پدر و مادرش، پنهان ازدید آنان ولادت کرده است.

به گفتۀ بولتینکو، زمانیکه مادر این دختر – پس از ولادت – ناله و فریاد دخترش را به خاطر درد بطن می‌شنود به خدمات امبولانس زنگ می‌زند، زیرا فکر می‌کند که اپندکس دخترش التهابی شده است.

اما زمانیکه کارمندان صحی به خانۀ این دختر می‌رسند، این مادر نوجوان از تمام ماجرا پرده برداشته و می‌گوید که فرزندی به دنیا آورده و محل اختفای آن را به مسوولان نشان می‌دهد.

زمانیکه مسوولان صحی و پولیس درب یخچال را می‌گشایند، بسیار دیر شده و نوزاد پس از سپری کردن چندین ساعت در درون یخچال، جان باخته است.

انستیژیا کولیشوفا، یک مقام محلی کمیتۀ تحقیقات روسیه گفته است که پیگرد برای روشن کردن تمام ابعاد و جریانات این قضیه آغاز شده است.

XS
SM
MD
LG