لینک های دسترسی

Breaking News

شاهد افریدی در رقابت های "شش دوش" شرکت نمی کند


شاهد افریدی، کپتان پشین تیم ملی کرکت پاکستان
شاهد افریدی، کپتان پشین تیم ملی کرکت پاکستان

شاهد افریدی، کپتان و بازیکن پیشین تیم ملی کرکت پاکستان در رقابت های "شش دوش" افغانستان شرکت نمی کند.

آقای افریدی در یک پیام تویتر روز جمعه نگاشته است که به خاطر مشکلات داخلی در حضور در این رقابت ها معذور است.

این ستارۀ کرکت پاکستان از حکومت افغانستان، بورد کرکت و تیم سپین غر به خاطر دعوت وی به لیگ "شش دوش" سپاسگزاری کرده است.

خان افریدی نگاشته است که به زودی افغانستان خواهد رفت و در عرصۀ صلح فعالیت خواهد کرد. قرار بود شاهد افریدی در تیم سپین غر بازی کند.

لیگ "شش دوش" افغانستان که شامل ۲۰ اور می باشد، قرار است به تاریخ ۱۱ سپتمبر در کابل آغاز شود و تا ۲۲ این ماه بین شش تیم از زون های مختلف افغانستان ادامه یابد.

بورد کرکت افغانستان گفته است که در این رقابت ها برعلاوۀ بازیکنان ملی پوش و غیر ملی پوش کرکت افغانستان، حدود ۳۰ بازیکن، مربی و حکم بین المللی شرکت می کنند.

این پنجمین دور رقابت های "شش دوش" کرکت در افغانستان است که به گفتۀ بورد کرکت آن کشور به هدف تقویت، رشد و ترویج کرکت در میان نوجوانان و ولایات مختلف افغانستان برگزار می شود.

شاهد افریدی، روز جمعه در حالی از عدم حضورش در رقابت های لیگ "شش دوش" افغانستان خبر می دهد که عبدالرزاق و سکندر رضا، بازیکنان پیشین تیم ملی کرکت پاکستان، جهت شرکت در رقابت های "شش دوش" به کابل رسیدند.

بورد کرکت افغانستان با نشر تصاویر این بازیکنان در صفحۀ فیسبوک خود نگاشته است که حضور بیشتر بازیکنان بین المللی در رقابت های ۲۰۱۷ "شش دوش"، رنگ تازه یی به مسابقات داده و سطح این رقابت ها را به مراتب بلندتر ساخته است.

مواصلت عبدالرزاق و سکندر رضا، دو بازیکن پیشین تیم ملی کرکت پاکستان به کابل
مواصلت عبدالرزاق و سکندر رضا، دو بازیکن پیشین تیم ملی کرکت پاکستان به کابل

بورد کرکت افغانستان گفته است که آنان می توانند پس از این رقابت ها استعداد های جدیدی را برای تیم های مختلف ردۀ سنی انتخاب کنند.

این نخستین دور رقابت های تجارتی کرکت میان شش زون افغانستان است که پس از شمولیت افغانستان به عضویت دایمی شورای بین المللی کرکت برگزار می شود.

XS
SM
MD
LG