لینک های دسترسی

Breaking News

افزایش مجدد واقعات کووید۱۹ در نیویارک


ایالت نیویارک ایالات متحده گزارش داده است که در ماه نومبر واقعات جدید بیماری کووید۱۹ و بستری شدن مبتلایان این بیماری افزایش یافته است.

آمار ادارۀ صحت این ایالت نشان می‌دهد که اکنون در ایالت نیویارک روزانه به گونۀ اوسط نزدیک به ۶۱۰۰ نفر به کووید۱۹ مبتلا می‌شوند که این آمار در هفت روز گذشته حدود ۲۲ درصد افزایش یافته است.

از ماه اپریل سال روان به بعد، این بالاترین اوسط مبتلایان در ایالت نیویارک است. این در حالی است که بر اساس تازه‌ترین آمار حکومت فدرال امریکا، بیش از دو سوم جمعیت نیویارک واکسین شده اند.

کتی هوکول، والی نیویارک روز شنبه با نشر بیانیه‌ای گفت: "یک راه حل ساده وجود دارد که می‌تواند به نیویارکی‌ها اطمینان خاطر بدهد تا از یک فصل تعطیلات ایمن لذت ببرند: اگر تاکنون واکسین نشده‌ايد، واکسن کنید و اگر قبلاً واکسین شده اید، دوز تقویتی را دریافت کنید."

شفاخانه‌های نیویارک روز جمعه که آخرین روز رسمی هفته بود، از بستری شدن ۲۲۴۹ بیمار مبتلا به کووید۱۹ خبردادند که در مقایسه با یک هفته پیش ۲۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

با اینحال، گراف ابتلا در برخی ساحات نیویارک از جمله منهاتن – ساحۀ به شدت مزدحم در شهر نیویارک- و البانی مرکز آن ایالت، ثابت بوده است.

XS
SM
MD
LG