لینک های دسترسی

Breaking News

حملۀ گروهی مخالفین بر ولسوالی چرخ لوگر خاتمه یافت


حمله حوالی ساعت پنج صبح امروز بالای ولسوالی چرخ با انفجار یک موتر باربری که مملو از مواد انفجاری بود، آغاز گردید.
حمله حوالی ساعت پنج صبح امروز بالای ولسوالی چرخ با انفجار یک موتر باربری که مملو از مواد انفجاری بود، آغاز گردید.

مقامات ولایت لوگر می‌گویند، حملۀ گروهی مخالفین مسلح بر ولسوالی چرخ این ولایت، با کشته‌شدن هفت مهاجم پایان یافت.

سلیم‌خان صالح سخنگوی والی لوگر به صدای امریکا گفت، این حمله حوالی ساعت پنج صبح امروز بالای ولسوالی چرخ این ولایت با انفجار یک موتر باربری نوع مزدا که مملو از مواد انفجاری بود، آغاز گردید.

او گفت، پس از انفجار، ده‌ها جنگجوی طالب بالای ولسوالی، قوماندانی امنیه و اطراف پوسته‌های امنیتی با اسلحۀ سنگین و سبک حمله کردند؛ اما حالا این درگیری خاتمه یافته است.

به گفتۀ سخنگوی والی لوگر، در حملۀ انفجاری موتر، دو سرباز امنیتی زخمی شده است، اما در ضد حمله هفت مهاجم کشته و دوازده جنگجوی طالبان زخمی شدند که اجساد کشته شده‌ها در میدان نبرد باقی مانده است.

در همین حال یک منبع دیگر حکومتی به شرط نگرفتن نامش گفت، هنگام عزیمت نیروهای کمکی به ولسوالی، یک موتر رنجر امنیت ملی با ماین کنار جاده برخورد کرده است که پنج سرباز کشته شده اند.

اما آقای صالح در مورد کشته‌شدن افراد امنیت ملی چیزی نگفت؛ ولی افزود که ممکن ارقام تلفات تغییر یابد که در طول روز با رسانه‌ها در میان می‌گذارند.

در حال حاضر نیروهای کمکی از پل‌علم مرکز ولایت لوگر به ولسوالی چرخ رسیده و کنترول آن را به دست گرفته اند.

محب‌الله ستانکزی عضو شورای ولایتی لوگر به صدای امریکا گفت، در حمله بالای ولسوالی چرخ، قوماندان امنیه این ولسوالی زخمی شده و یک سرباز اردوی ملی جان باخته است.

طالبان مسلح مسؤولیت حمله را به دوش گرفته و ادعا کرده اند که در حمله انفجاری و تهاجمی، ده‌ها سرباز امنیتی کشته و زخمی شده اند.

XS
SM
MD
LG