لینک های دسترسی

Breaking News

مهمان افغان در سخنرانی ترمپ در کانگرس


هیواد همت حین کنفرانس خبری با ریچارد بلومنتال، سناتور امریکایی، در ایالت کنیتیکیت
هیواد همت حین کنفرانس خبری با ریچارد بلومنتال، سناتور امریکایی، در ایالت کنیتیکیت

هیواد همت، یکی از ترجمان های افغان که از طریق برنامه ویزۀ خاص ایالات متحده، به امریکا آمده است، یگانه افغانی است که در اولین سخنرانی دونالد ترمپ، رئیس جمهور ایالات متحده، در کانگرس، اشتراک می کند.

آقای همت مهمان ریچارد بلومنتال، سناتور ایالت کنکتیکت، خواهد بود. سناتور بلومنتال در صفحۀ فیسبوک خود از آقای همت به عنوان یک قهرمان امریکایی نام برده و حتی گفته است که به خاطر قربانی های که آقای همت برای نظامیان امریکایی در افغانستان داده است، حال ایالات متحده یک کشور قوی تر است.

خالد مفتون مصاحبه ای را با آقای همت انجام داده و ابتدا از وی در مورد انگیزۀ که وی را وا داشت با نظامیان امریکایی کار کند، پرسیده است.

please wait

No media source currently available

0:00 0:08:44 0:00
  • 16x9 Image

    خالد مفتون - واشنگتن

    خالد مفتون، به عنوان تهیه کننده گزارش های تحلیلی و گوینده خبر، کارش را از ابتدای سال ۲۰۱۴ در رادیو صدای امریکا در واشنگتن آغاز کرد. خالد پیشتر از این، حدود ۱۰ سال در رسانه های بین المللی مختلف به شمول خبرگزاری آلمان درکابل و رادیو آزادی در پراگ کار کرده بود. خالد مفتون سند لیسانس حقوق و علوم سیاسی را از دانشگاه کابل دریافت کرده و سند ماستری را در رشته مدیریت عامه از انستیتوت مطالعات بین المللی مونتری کالیفرینای امریکا کسب کرده است.

XS
SM
MD
LG