لینک های دسترسی

Breaking News

مهر: جرایم سازمان یافته در شهر کابل تقریباً به صفر رسیده است


بهار مهر، مشاور مطبوعاتی وزارت داخله افغانستان به صدای امریکا گفت که از یک سال به اینسو جرایم سازمان یافته در شهر کابل "تقریباً به صفر رسیده است و هیچ گروه تبهکار سازمان یافته درکابل فعالیت ندارد".

آقای مهر گفت که وزارت داخله برای دستگیری و بازداشت دزدان و رهزنان در شهر کابل، عملیات جدی را در ۷۲ ساعت گذشته آغاز کرده و تاکنون ۳۸ سارق را بازداشت کرده است.

آقای مهر اضافه کرد که دزدان و رهزنانی که در کوچه ها و پس کوچه های شهر کابل دست به غارت اموال مردم میزنند، جوانان بین سنین ۱۶ الی ۲۱ سال بوده اند.

در چند ماه اخیر باشندگان کابل ازافزایش سرقت های مسلحانه شکایت داشته و با هشتگ "#کابل_امن_نیست" در شبکه های اجتماعی خواهان توجه جدی وزارت داخله ونهادهای مسوول شده اند.

آقای مهر تاکید کرد که امنیت شهر کابل با همکاری مردم ممکن است تامین شود. او از مردم خواست برای امن ساختن شهر کابل با پولیس همکاری کنند و اگر شاهد اجتماع نوجوان و جوانانی مسلح یا افراد مشکوک اند،فوراً به پولیس اطلاع دهند.

آقای مهر همچنین علاوه کرد که به باشندگان شهر کابل اطمینان می دهد، تخلفات پرسنول پولیس به دقت نظارت می شود وبا افرادی که در نا امنی شهر نقش داسته باشند، برخورد جدی صورت خواهد گرفت.

XS
SM
MD
LG