لینک های دسترسی

Breaking News

چهره‌های مشهور جهان؛ بیشترین درآمد را چه کسانی دارند؟


تیلور سویفت، آواز خوان مشهور امریکایی با درآمدی معادل ۱۸۵ میلیون دالر برای بار دوم در صدر فهرست سالانۀ مجله فوربز به عنوان پردرآمدترین چهره مشهور قرار گرفت.

مجله فوربز هر سال فهرستی از پردرآمدترین افراد را با تمرکز روی شخصیت های مشهور در دنیای موسیقی، ورزش، تلویزیون و فلم منتشر می‌کند.

کایلی جنر، ستاره تلویزیونی در ایالات متحده امریکا که چندی پیش به عنوان جوان ترین میلیاردر امریکایی معرفی شده بود، با درآمدی معادل ۱۷۰ میلیون دالر مقام دوم را به دست آورده است.

در فهرست نشر شده در میان چهره های ورزشی، لیونل مسی رتبه چهارم را با درآمد ۱۲۷ میلیون دالر به دست آورده است. کریستاینو رونالدو و نیمار، دو ستاره مشهور دنیای فوتبال نیز در جایگاه ششم و هفتم این فهرست قرار دارند. رونالدو سال گذشته ۱۰۹ میلیون دالر و نیمار ۱۰۵ میلیون دالر درآمد داشته اند.

راجر فدرر، تنیس باز شناخته شده با درآمدی معادل ۹۳ میلیون دالر در جایگاه یازدهم این فهرست قرار گرفته است.

در دنیای فلم و سینما هم دویین جانسن، مشهور به راک با داشتن درآمدی معادل ۸۹ میلیون دالر در جایگاه پانزدهم این فهرست قرار گرفته است. در این فهرست ۱۲ چهره سینمایی معرفی شده که اکشی کمار، هنرپیشۀ بالیوود با ۶۵ میلیون دالر رتبه سی و سوم را به خود اختصاص داده است.

در این فهرست نام‌های ۱۶ زن مشهور نیز دیده می‌شود که در این میان به جز جی کی رولینگ، نویسندۀ داستان های هری پارتر، متباقی همه زنانی فعال در دنیای موسیقی و یا برنامه‌های تلویزیونی اند.

XS
SM
MD
LG