لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ می‌گوید سروی‌های جعلی او را در انتخابات عقب نشان می‌دهد


دونالد ترمپ، رییس جمهور ایالات متحده گفته است که در مقایسه با رقیبان دموکرات اش در انتخابات ۲۰۲۰ پیشتاز است و "نظرپرسی‌های جعلی" وی را عقب‌تر از کاندیدان دموکرات نشان می‌دهد.

معلومات فاش شده از سه نظرپرسی، نشان می‌دهد که جو بایدن، معاون پیشین ریاست جمهوری امریکا و نامزد انتخابات ۲۰۲۰ از حزب دموکرات از آقای ترمپ جلوتر است.

آقای ترمپ در یک پیام تویتر نوشت: "در وضعیت خیلی خوب قرار داریم. اما هنوز بسیار وقت است روی این موضوع تمرکز کنیم. کار های بیشتر باید انجام دهیم. امریکا را یک بار دیگر با عظمت بسازیم."

نظرپرسی میان حزبی ماه مارچ نشان داد که آقای ترمپ در تناسب به آقای بایدن عقب مانده است.

آقای بایدن از ۲۲ رقیب هم حزبی اش نیز سبقت دارد. آقای بایدن در ایالت‌هایی نیز پیشتاز است که در انتخابات قبلی به دونالد ترمپ رای داده بودند.

ستاد انتخاباتی دونالد ترمپ نتایج نظر پرسی را تایید، اما آنرا "منقضی" عنوان کرده است.

نظرپرسی که توسط شبکه مورد پسند آقای ترمپ، فاکس نیوز، انجام شد، نشان داد که رییس جمهور ترمپ در مقابل حد اقل شش کاندید دموکرات بازنده می‌شود.

آقای ترمپ،حتا این شبکۀ مورد پسنداش را نیز مورد انتقاد قرار داد.

او در تویتی نگاشته است:" شبکه های خبری جعلی این را گزارش نمی‌دهند اما هواخواهی جمهوریخواهان در تناسب به هر وقت دیگر بلند است."

آقای ترمپ، ساعاتی پس از مراسم تحلیف اش در سال ۲۰۱۷، کاندیداتوری اش برای انتخابات سال ۲۰۲۰ را اعلام کرد. رییس جمهور ترمپ شام امروز کمپاین انتخاباتی اش را در ایالت فلوریدا آغاز می‌کند و انتظار می‌رود که در حدود ۲۰ هزار تن از حامیان اش گرد هم آیند.

XS
SM
MD
LG