لینک های دسترسی

Breaking News

کی محبوبتر است؟ آرنولد هنرپیشه هالیود یا دونالد ترمپ


دونالد ترمپ رئیس جمهور ایالات متحده بارها بر آرنولد شوارتزینگر هنرپیشه هالیود و والی پیشین ایالت کالیفورنیا تمسخر کرده که پس از او مجری برنامه ایThe Celebrity Apprentice در تلویزن NBC ایالات متحده شد.

رئیس جمهور ترمپ مجری چهارده فصل اول این برنامه بود و پس از شرکت در مبارزات ریاست جمهوری آنرا ترک گفت.

ماجرا از آنجا آغاز شد که دونالد ترمپ رئیس جمهور ایالات متحده در یک نشست رسمی به روز پنجشبنه گفت که برای آرنولد دعا می کند که بیننده بیشتری داشته باشد. سخنی که واکنش آرنولد را در فضای مجازی در پی داشت.

آقای ترمپ در مراسم سالانه نیاش صبحگاهی که روسای جمهور آنرا با پیروان مذاهب و ادیان مختلف، سیاسیون، رهبران اجتماعی و تجارتی از هر گوشه و کنار دنیا تجلیل میکند، به مهمانان در مورد موفقیتش در برنامه تلویزیونی The Celebrity Apprentice صحبت کرد.

ترمپ گفت "من در برنامه 'سلبریتی اپرنتیس' بطور خارق العاده موفق بودیم و زمانیکه مبارزات ریاست جمهوری را آغاز کردم باید برنامه را ترک میکردم. در آنزمان آنها یک ستاره بسیار مشهور را استخدام کردند که جانشین من شود. میدانیم که نتیجه چه بود. محبوبیت برنامه بسیار پائین آمد. کاملاً فاجعه بار بود. میخواهیم به آرنولد دعا کنیم که بیننده ای بیشتر پیدا کند."

این اولین بار نیست که رئیس جمهور ترمپ در مورد محبوبیت برنامه خود صحبت میکند. در گذشته نیز آقای شوارتزینگر به گونه دوستان پاسخ دونالد ترمپ از طریق تویتر داده است.

اما به روز پنجشنبه وی یک پیغام ویدیویی طعنه آمیز را در تویتر خود به نشر رساند.

"دونالد، من یک مفکوره عالی دارم. بیا که وظایف خود را عوض کنیم. تو بیا به تلویزون زیرا بیننده زیاد داری و من وظیفه ترا پیش میبرم تا مردم امریکا خواب آسوده داشته باشند."

آرنولد شوارتزینگر هم که از سوابق سیاسی بیشتری برخوردار است و والی سابق ایالت کالیفورنیا بوده، با انتقاد از سیاست های دونالد ترامپ، او را فردی کم تجربه توصیف کرد.

آقای شوارتزینگر که خود یک جمهوریخواه ست گفت که وی در انتخابات ابتدایی ریاست جمهوری به رقیب وی جان کیسک والی ایالت اوهایو رای داده بود.

XS
SM
MD
LG