لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ در مورد دخالت روسیه در انتخابات امریکا شک دارد


آقای ترمپ در ضیافت رسمی که مناسبت سال نو برگزار شده بود، شک خود را در مورد دخالت روسیه در انتخابات امریکا بیان کرد.
آقای ترمپ در ضیافت رسمی که مناسبت سال نو برگزار شده بود، شک خود را در مورد دخالت روسیه در انتخابات امریکا بیان کرد.

دونالد ترمپ، رئیس جمهور منتخب ایالات متحده، بار دیگر شک و تردید خود را نسبت به نتیجه گیری استخبارات امریکا مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری این کشور، ابراز داشت.

آقای ترمپ در یک مهمانی رسمی که در عمارت شخصی اش در ایالت فلوریدا برگزار شده بود، به خبرنگاران گفت که وی از منابع استخباراتی ایالات متحده می خواهد تا معلومات دقیق را در این مورد ارایه کنند. این ضیافت به مناسبت سال نو عیسوی، برگزار شده بود.

رئیس جمهوری منتخب ایالات متحده همچنین به معلومات ناقصی اشاره کرد که با استفاده از آن، در سال ۲۰۰۳ میلادی جنگ به رهبری ایالات متحده در عراق آغاز شد و توجیه گردید.

آقای ترمپ گفت "اگر نظری به سلاح های کشتار جمعی بی اندازید، آن موضوع یک فاجعه بود. آنان در اشتباه بودند. از آنان می خواهم تا مطمئین باشند. فکر می کنم که غیر منصفانه خواهد بود اگر آنان چیزی در مورد ندانند. و اثبات هک کردن چیزی بسیار مشکل است. شاید کسی دیگری در عقب این کار باشد. و من چیز هایی را می دانم که دیگران از آن واقف نیستند. بنا بر این، آنان در مورد اوضاع مطمین نیستند".

یافته های استخبارات ایالات متحده، باراک اوباما، رئیس جمهور امریکا، را وا داشت تا هفتۀ گذشته تعزیرات را بر سازمان استخباراتی روسیه وضع کند. علاوه بر آن، ۳۵ دیپلومات روسی را که احتمالاً جاسوس بودند، از ایالات متحده، اخراج شدند.

ترمپ به ندرت از ایمیل و کمپیوتر استفاده می کند، اما در اغلب موارد تبصره های خود را در صفحۀ تویتر خود نشر می کند. رئیس جمهور منتخب ایالات متحده همچنین گفته است که هیچ کمپیوتری قادر نیست تا معلومات سری را به صورت امن حفظ کند.

آقای ترمپ به خبرنگاران گفت که تا روز سه و یا چهار شنبه وی در مورد این اوضاع معلومات به دست خواهد آورد.

XS
SM
MD
LG