لینک های دسترسی

Breaking News

یوناما: تفتیش نتایج آراء انتخابات 'بی سابقه و مشکل' بود


دفتر معاونت سازمان ملل متحد برای افغانستان یا یونما از ختم روند تفیش صد در صد آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، استقبال کرده است.

نیلاب مبارز، سخنگوی دفتر هیأت معاونت سازمان ملل متحد برای افغانستان یا یوناما، در مصاحبه با رادیو آشنا صدای امریکا از پایان یافتن روند تفتیش صد در صدی آرای انتخابات ریاست جمهوری افغانستان، استقبال کرد و نقش آن سازمان را در این پروسه، پایان یافته اعلام کرد.

ریچارد چامبرس، مشاور ارشد سازمان ملل برای کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان، گفته است که تصمیم کمیسیون انتخابات مبنی بر پایان یافتن روند تفتیش، به مثابه ختم نقش سرپرستی سازمان ملل در روند تفتیش آرا است، نقشی که بر اساس تقاضای دو نامزد ریاست جمهوری ایفا گردید.

برای شنیدن پاسخ نیلاب مبارز به این پرسش که نظر ملل متحد درمورد نتایج نهایی بعد از تفتیش آراء چیست؟ و آیا آن نتایج مورد قبول ملل متحد خواهد بود؟ روی لینک ذیل کلیک کنید.

please wait

No media source currently available

0:00 0:03:21 0:00
لینک دانلود

  • 16x9 Image

    محمد احمدی - واشنگتن

    محمد احمدی از سال ۲۰۰۷ به کار در رادیو صدای امریکا در واشنگتن آغاز کرد. او از سال ۲۰۰۱ کار خبرنگاری را به حیث گزارشگر آزاد رادیو صدای امریکا آغاز کرد و در ایران و شهرهای مختلف افغانستان گزارشگر بود. محمد احمدی یک سال گزارشگر تلویزیون آشنا صدای امریکا در کابل نیز بود.

XS
SM
MD
LG