لینک های دسترسی

Breaking News

ریال برای سومین سال پیهم راهی دورنهایی قهرمانان اروپا شد


 بنزیما شماره ۹ ماردید، با دو به ثمر رسانیدن دو گول، کلید راهیابی تیمش به دور نهایی جام قهرمان شد.
بنزیما شماره ۹ ماردید، با دو به ثمر رسانیدن دو گول، کلید راهیابی تیمش به دور نهایی جام قهرمان شد.

ریال مادرید در دور برگشت جام قهرمانان اروپا، با مساوی ۲-۲ در برابر بایرن مونیخ آلمان به دور نهایی جام قهرمانان اروپا راه یافت.

این سومین سال پیهم است که تیم لیگ برتر اسپانیا در دور نهایی این جام بازی می کند و مدافع لقب قهرمان دو سال پی در پی این جام است. ریال مادرید در دیدار نخست در میدان بایرن، بازی را ۲-۱ برنده شده بود.

در نیمۀ نخست هر دو تیم یک بازی تهاجمی و سریع را به نمایش گذاشتند، اما هر دو تیم به ویژه بایرن مونیخ آلمان در دیدار اول و دوم با ریال مادرید، فرصت های زیادی را برای شکست تیم زیدان از دست داد. اما ریال مادرید در مقایسه با رقابت نخست بهتر بازی کرد و کمتر موضع دفاعی اختیار نمود.

بایرن مونیخ در این بازی نیز ۶۰ درصد کنترول توپ را در اختیار داشت و ۲۲ بار دروازۀ ریال مادرید را هدف ضربه قرار داد. ریال مادرید با ۴۰ درصد کنترول توپ تنها شش بار دروازۀ بایرن مونیخ را هدف ضربات خود قرار داد.

ریال مادرید در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیز قهرمان این جام شده بود.
ریال مادرید در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نیز قهرمان این جام شده بود.

نخستین گول این رقابت توسط جوشوا کیمیخ، بازیکن بایرن مونیخ در دقیقۀ دوم نیمۀ نخست بازی وارد دروازۀ ریال مادرید شد. هشت دقیقه پس از آن کریم بنزیما با یک ضربۀ تماشایی سر توپ را وارد دروازه کرد و نتیجه را ۱-۱ ساخت.

دومین گول ریال در لحظات آغازین نیمۀ دوم بازی پس از آن وارد دروازه بایرن مونیخ شد که مدافع قهرمان لیگ آلمان با یک پاس ناسنجیدۀ به عقب به دروازه بان تیمش، در حقیقت تحفۀ طلایی به کریم بنزیما مهاجم ریالی داد.

دروازه بان تیم مونیخ نخست خواست توپ را با دست بگیرد اما گویا به فکرش رسید که پاس آمده از هم تیمی اش است و دیرتر تصمیم گرفت با پایش توپ را ضربه بزند، اما بخت با وی همراه نبود و توپ از زیر پایش گذشت و بنزیما به راحتی توپ را وارد دروازه کرد.

کریم بنزیما در لیگ قهرمانان اروپا ۲۰۱۷ – ۲۰۱۸ تنها دو گول به ثمر رسانده بود. اما با به ثمر رساندن دو گول در دیدار دوم ریال با بایرن، کلید راهیابی تیمش به دور نهایی جام شد.

کارکردگی ناواس، دروازه بان تیم ریال مادرید به ویژه در ده دقیقۀ اخیر بازی چشمگیر بود.
کارکردگی ناواس، دروازه بان تیم ریال مادرید به ویژه در ده دقیقۀ اخیر بازی چشمگیر بود.

صفحۀ بازی زمانی ورق خورد که جیمز رودریگوز، مهاجم پیشین ریال و بازیکن فعلی تیم بایرن مونیخ، توپ را با یک ضربۀ سهمگین از محوطۀ جزا وارد دروازۀ ریال مادرید کرد و نتیجه را ۲ -۲ ساخت. با این نتیجه تیم بایرن مونیخ تنها به یک گول دیگر نیاز داشت تا به دور نهایی راه یابد.

داور بازی حدود ۶ دقیقه وقت اضافی به هر دو تیم داد، زمانی که تیم بایرن مونیخ می توانست بیشتر از آن سود ببرد. در این مدت بایرینی ها سه حملۀ نفسگیری را که با ضربات کارنر همراه بود بر دروازۀ ریال انجام دادند اما از یکسو دروازه بان تیم ریال مادرید خوب درخشید و از طرف دیگر بخت هم با بایرن مونیخ همراه نبود.

ریال مادرید به تاریخ ۲۸ می در دور نهایی با برندۀ رقابت لیورپول انگلستان و روم ایتالیا مصاف خواهد داد. رقابتی که لیورپول با تفاوت ۵ -۲ بر رومی ها برتری دارد.

XS
SM
MD
LG