لینک های دسترسی

Breaking News

مساوی انگلستان و اسکاتلند؛ هواداران فوتبال انگلستان را عصبانی کرد


EURO 2020
EURO 2020

در سلسله رقابت های فوتبال جام ملت های اروپا، روز جمعه تیم های انگلستان و اسکاتلند، یک رقابت بدون گول را پشت سر گذاشتند.

این مساوی که به هر دو تیم (۱-۱) امتیاز داد؛ انگلستان را پس از جمهوری چک، با (۴) امتیاز در جایگاه دوم قرار داد.

سکاتلند که پس از شکست هفتۀ گذشته در برابر جمهوری چک، با این مساوی یک امتیاز کسب کرد، هفتۀ آینده به مصاف کروشیا خواهد رفت.

انگلستان برای صعود به دور حذفی، باید جمهوری چک را ببرد تا صدرنشین گروه خود شود.

با توجه به جایگاه که تیم انگلستان در فوتبال دارد، مساوی روز جمعۀ این بازیکنان با اسکاتلند، به گفتۀ مبصرین فوتبال "یک پیروزی" برای اسکاتلندی ها محسوب می شود ... این نتیجه خشم هواخواهان تیم انگلستان را نیز انگیخته است.

لیگ برتر انگلستان، از جمله پر هزینه ترین لیگ فوتبال جهان در کنار لیگ اسپانیا به شمار می رود که سالانه بازیکنان مختلف جهان را با پول هنگفت خریداری می کند اما مبصرین جهان با انتقاد از این راهکار می گویند که سرازیر شدن بهترین بازیکنان جهان، "تیم ملی و به ویژه فوتبال انگلستان را از پرورش ملی پوشان باز می دارد تا تیم ملی این کشور را در صدر جهان و کم از کم اروپا قرار دهد."

در دو رقابت دیگر روز جمعه (۱۸م جون) تیم های کروشیا و جمهوری چک به تساوی (۱-۱) دست یافتند، حالانکه سویدن با یک گول، ناشی از ضربۀ پنالتی در دقیقۀ (۷۸) بازی، تیم سلواکیا را شکست داد و راه را برای صعودش در گروه (E)، به دور بعدی باز نگهداشت.

رقابت اسپانیا – پولند از گروه (E) و هنگری – فرانسه و آلمان – پرتگال روز شنبه (۱۹م جون) برگزار می شود که در آن آلمان با یک شکست که در برابر فرانسه متقبل شد؛ نهایت تلاش خود را خواهد کرد تا سه امتیاز بازی با پرتگال را از آن خود کند ...

XS
SM
MD
LG