لینک های دسترسی

Breaking News

جام فوتبال ملت های اروپا شاهد یک روز پر گول بود


جام فوتبال ملت های اروپا، روز یکشنبه (۱۴ جون)، شاهد ده گول بود که تیم های رقیب در برابر همدیگر به ثمر رساندند.

تیم های انگلستان – کروشیا، مقدونیه – اتریش و هالند – اوکراین برای کسب سه امتیاز رقابت های گروهی، به مصاف هم رفتند.

تیم اتریش، در یک بازی نفس گیر، تیم مقدونیه را (۳-۱) شکست داد. در این رقابت که گول نخست را مهاجم اتریش با یک ضربه ناشی و خیز نیمه بلند در محوطۀ جزای دروازه بان، وارد دروازه کرد، نتیجه را (۰-۱) ساخت اما این نتیجه پس از آن به تساوی کشانده شد که دروازه بان اتریشی یک توپ یک به یک را با مهاجم مقدونیه، نتوانست به درستی مهار کند و کپتان ۳۷ سالۀ مقدونیه توانست نتیجه را مساور سازد.

اما اتریشی ها با دو گول دیگر، سه امتیاز این رقابت را از آن خود کردند. در رقابت دیگر گرول (D)، تیم های انگلستان و کروشیا به مصاف هم رفتند که در نیمۀ نخست این رقابت، نتیجه مساویانه بدون هیچ گولی پایان یافت.

در دقیقۀ ۵۷ نیمۀ دوم بازی، استرلینگ، بازیکن شماره ۱۰ تیم انگلستان که برای مانچستر سیتی نیز بازی می کند، دروازۀ تیم کروشیا را باز کرد؛ نتیجۀ که تا اخیر بازی تغیر نکرد و انگلستان را در این گروه سه امتیازه ساخت.

آخرین رقابت روز یکشنبه فوتبال جام ملت های اروپا، میان تیم های هالند و اوکراین از گروه (C) برگزار شد که با نتیجۀ پر گول (۲-۳) به نفغ نارنجی پوش های هالند تمام شد.

نیمۀ نخست این رقابت دیدنی، بدون گول پایان یافت و هیچ یک از تیم های رقیب موفق به باز کردن دروازۀ تیم حریف نشد.

اما در دقایق ۵۲ و ۵۸ بازی، جورجینو ویجنادوم و ووت ویگورست نتیجۀ بازی را (۰-۲) ساختندِ، اما دیری نگذشت که اوکراینی ها هر دو گول را جبران کردند و نتیجه را در دقایق ۷۵ و ۷۹ بازی، مساوی ساختند. گول نخست اوکراین که توسط بازیکن شماره هفت این تیم از بیرون محوطۀ جزا با یک ضربۀ قوسی وارد دروازه شد؛ دیدنی بود.

دینزیل دمفریز، مهاجم تیم هالند، در نهایت توانست در دقیقۀ ۸۵ بازی با یک ضربۀ سر زیبا از فاصلۀ حدود ۱۸ متر، سومین گول تیم هالند را به نام خود رقم زند.

دروازه بان تیم اوکراین در نیمۀ نخست این رقابت مانع مستحکمی در برابر مهاجمین هالند بود اما این دیوار در نیمه ای دوم دوام نکرد.

در روز چهارم جام فوتبال ملت های اروپا، تیم های سکاتلند – جمهوری چک، پولند – سلواکیا و اسپانیا – سویدن به مصاف هم می روند.

باوجود همه گیری ویروس کرونا، میدان های رقابت فوتبال شاهد تماشاچیان قابل ملاحظه است. مسوولین برگزاری این رقابت ها می گویند که استدیوم های ورزشی شهر های مختلف، تنها به اندازۀ نیم ظرفیت میدان های فوتبال، اجازۀ حضور تماشاچیان را می دهند.

XS
SM
MD
LG