لینک های دسترسی

Breaking News

سرگین گاو در بکس مسافر هندی در میدان هوایی واشنگتن پیدا شد


مقامات گمرک میدان هوایی دالاس واشنگتن می‌گویند که دو کلچه سرگین گاو را از بین بردند که در یک بکس متروک یک مسافر خطوط هوایی هند یافت شده بود.

این بار نخست نیست که از سرگین گاو گزارش داده می‌شود.

چندی پیش، در ایالت گجرات هند گزارش داده شد که شماری از مردان هفتهٔ یک روز به طویله می‌روند و بدن خود را با سرگین و ادرار گاو می‌پوشانند. آنان به این باور اند که مواد فاضلهٔ گاو سیستم محافظتی بدن شان بهبود بخشیده و آنان را در مقابل بیماری کووید۱۹ کمک می‌کند.

داکتران در سراسر هند هشدار داده اند که این عمل هیچ‌گونه اساس علمی ندارد و مردم باید از آن دوری کنند زیرا سرگین می‌تواند سبب سایر بیماری‌ها شود.

در ایالات متحده نگهداشتن سرگین گاو ممنوع است زیرا عقیده بر آن است که سرگین حامل امراض ساری مانند بیماری های دهن و پا است.

چندی پیش، یک گروه هندو در هند به این عقیده که گویا ادرار گاو کروناویروس را دفع می‌کند، محفل ادرار نوشی را راه اندازی کرد.

این محفل در اتحادیه سراسری هندو های هند در دهلی جدید اندازی شد و در حدود ۲۰۰ نفر در آن اشتراک کردند و به امید دفع کروناویروس ادرار گاو نوشیدند.

اوپرکاش که در این محفل اشتراک کرده بود به آژانس خبررسانی رویترز گفت: "ما از ۲۱ سال به اینسو ادرار گاو می‌نوشیم و با مواد فاضله گاو حمام می‌کنیم. ما هیچ زمانی احساس نکردیم که به ادویه انگلیس‌ها نیاز داشته باشیم."

XS
SM
MD
LG