لینک های دسترسی

Breaking News

ترمپ: شگوفاترین اقتصاد در تاریخ امریکا را داریم


رئیس جمهور ترمپ به روز شنبه در یک گردهم آیی در یکی از لیسه ها در شمال شهر کولمبوس به تبلیغ برای کاندیدان جمهوریخواه پرداخت "ما پیروزی فوق العاده برای تروی بالدرسن خواهیم داشت. او کسی است که من میخواهم برنده شود."

آقای ترمپ در حمایت از بالدرسن برای کرسی سنا گفت " او مردیست که کار ها را انجام خواهد داد". در عین زمان رقیب وی دنی اوکانر از حزب دموکرات را رد نمود و گفت هیچ کسی او را نمی شناسد.

آقای ترمپ در اشاره به بهبودی اقتصاد و آینده چگونگی آینده کشور گفت " ما بهترین اقتصاد را در تاریخ کشور داریم. چیز های داریم که در گذشته هیچگاه اتفاق نیفتاده بود. اگر دموکرات ها روی کار آیند مالیات شما را افزایش میدهند، در همه جا جرم و جنایت خواهید دید، و مردم از سرحدات داخل کشور سرازیر خواهند شد."

آقای ترمپ همچنان جم جوردن عضو کانگرس را روی ستیژ خواست و گفت او "مرد جدی" است. حاضرین نیز وی را "سخنگوی مجلس نمایندگان" خواندند که اشاره به احتمال نامزدی جوردن به مقام سخنگوی مجلس در انتخابات میان دوره یی ماه نومبر است.

در یک گزارش دیگر ملانیا ترامپ، بانوی اول ایالات متحده از لبران جیمر ورزشکار نامدار که مورد انتقاد شدید همسرش قرار گرفته بود حمایت کرد.

رئیس جمهور ترمپ، لبران جیمز بازیکن ورزیده باسکتبال ایالات متحده را ، که گفته است اقای ترمپ تفرقه های نژادی را شعله ور می سازد ، فردی با سطح هوش ضعیف خواند.

ستفنی گرشم سخنگوی ملانیا ترمپ از قول وی طی تویتی چنین نوشت "به نظر میرسد که لبران جیمز کارهای خوبی را در حمایت از نسل آینده کشورمان انجام داده و بانوی اول همه را تشویق میکند تا در مورد مسایلی که کودکان امروز با آنها مواجه هستند گفتگو و تبادل نظر کنند."

خانم هیلری کلنتن نیز در حمایت از لبران جیمز گفت وی یک ورزشکار باورنکردنی، یک مرد خوب برای خانواده اش و همچنان کسی است که مصدر خدمات اجتماعی شده و از ابراز نظر بیمی ندارد.

  • 16x9 Image

    نجیبه خلیل

    نجیبه خلیل از سال 2004 تا کنون منحیث گوینده و خبرنگار صدای امریکا اجرای وظیفه میکند. خلیل، لیسانس خود را در رشته ژورنالیزم و سپس فوق لیسانس خود را در رشته رادیو و تلویزیون از یونیورستی ویلیم پترسن در ایالت نیوجرسی بدست اورد. وی همچنان یک دیپلوم در رشته کمپیوتر پروگرامنگ را نیز از کالج برگن کمیونتی ایالت نیوجرسی اخذ نموده است.

XS
SM
MD
LG