لینک های دسترسی

Breaking News

شکست تاریخی سرینا ویلیمز در جام بزرگ تینس امریکا


روبرتا وینسی ایتالیایی که پس از پیروزی در برابر سرینا از مردم خواست تشویقش کنند.
روبرتا وینسی ایتالیایی که پس از پیروزی در برابر سرینا از مردم خواست تشویقش کنند.

سرینا ویلیمز، بازیکن شماره یک جهان تینس بانوان، در یک رقابت تاریخی و ماندگار دور نیمه نهایی جام بزرگ تینس امریکا، در برابر روبرتا وینسی ایتالیایی شکست خورد.

ویلمیز در سال ۲۰۱۵ تمامی جام های بزرگ تینس را - در آسترالیا، فرانسه و ویمبلیدن - به خانه آورده بود و اگر می توانست به دور نهایی این جام راه یابد، فرصت بزرگی برای ثبت چندین ریکارد را به دست می آورد.

سرینا تا به حال ۲۲ بار به قهرمانی جام های بزرگ تینس دست یافته است که در صورت قهرمانی در جام بزرگ تینس امریکا، برای ۲۳ مین بار به این لقب دست می یافت که خود ریکارد جدیدی را پس از سال ۱۹۸۸ به نام خود هک می کرد.

ستافی گراف، تینس باز آلمانی با کسب ۲۲ لقب قهرمانی تا کنون بیشترین ریکارد قهرمانی جام بزرگ تینس را دارا می باشد.

سرینا در رقابت یک بر هشت این جام، خواهرش وینس ویلیمز را شکست داده بود.
سرینا در رقابت یک بر هشت این جام، خواهرش وینس ویلیمز را شکست داده بود.

سرینا ویلمیز برعلاوۀ اینکه با شکست امروزی نتوانست به قهرمانی جام بزرگ تینس کشورش دست یابد، پس از ۳۳ پیروزی در جام بزرگ تینس، مزه شکست را چشید.

ویلیمز امریکایی، بازیکن شماره یک جهان تینس بانوان، در دور یک بر هشت جام بزرگ تینس، وینس ویلمز - خواهر خود را - حذف کرده بود.

در عوض روبرتا وینسی ایتالیایی که در رده ۴۸ بازیکنان بزرگ تینس قرار دارد با تمام ناباوری به پیروزی خود گفت که وقتی صبح از خواب برخاستم "باخود گفتم به سرینا فکر نکن و از مسابقۀ نیمه نهایی لذت ببر اما اینکه بتوانم سرینا را شکست دهم اصلاً فکر نمی کردم."

وینسی در رقابت نهایی روز شنبه با بازیکن هم میهن خود فلاویا پنیتا برای کسب لقب قهرمانی جام بزرگ تینس ایالات متحده به رقابت خواهد پرداخت.

از سوی دیگر در رقابت های نیمه نهایی مرد ها راجر فدرر سویسی، قهرمان هفده مرتبه یی جام بزرگ تینس جهان با واورینکا بازیکن هم میهنی اش و نوواک جاکوویچ به مصاف سیلیچ کروشیایی خواهد رفت.

XS
SM
MD
LG