لینک های دسترسی

Breaking News

سناتور امریکایی به کروناویروس مبتلا شد


رند پاول، سناتور شناخته شدۀ جمهوریخواه گفته است که آزمایش وی به خاطر ابتلا به کروناویروس مثبت بوده است.

سناتور پاول روز یکشنبه ۲۲ مارچ (سوم حمل) در یک پیام تویتر نوشته است که وضعیت صحی وی خوب است و اکنون در قرنطین به سر می‌برد.

به دنبال افزایش تدابیر پیشگیرانه به خاطر جلوگیری از گسترش کروناویروس در ایالات متحده، آقای پاول از ده روز به اینسو به دفتر نیامده بود.

رند پاول، یگانه سناتور امریکایی بود که در زمان تخصیص بودجۀ هشت میلیارد دالری برای مقابله با کروناویروس در امریکا، بر خلاف این لایحه رای داده بود. او همواره مخالف افزایش مصارف بوده و هم اکنون نیز با تخصیص هزینۀ گزاف برای مقابله با کروناویروس مخالفت می‌کند.

پیش از این ماریو دیاز-بالارت عضو جمهوریخواه و بن مک‌ادمز، عضو دموکرات مجلس نمایندگان ایالات متحدۀ امریکا از ابتلای شان به کروناویروس خبرداده بودند.

این در حالی است که اعضای جمهوریخواه و دموکرات مجلس سنای ایالات متحده سرگرم کار روی لایحه‌ای اند که بر اساس آن باید به مالیه دهندگان امریکایی بسته‌های مساعدتی مالی فراهم شود.

چند عضو دیگر مجلس سنای ایالات متحده به خاطر اینکه با افراد مبتلا به کروناویروس روبرو شده بودند، در چند روز اخیر در قرنطین خود خواسته قرار گرفته اند.

با گسترش کروناویروس در سرتاسر ایالات متحده و افزایش شمار مبتلایان و قربانیان آن، نگرانی جدی از ابتلای رهبران دولت امریکا به این ویروس افزایش یافته است.

هفتۀ گذشته نتایج آزمایش دونالد ترمپ، رییس جمهور و مایک پنس، معاون ریاست جمهوری امریکا به خاطر ابتلا به کروناویروس منفی بر آمد.

XS
SM
MD
LG