لینک های دسترسی

Breaking News

مایک پنس: ائتلاف ما با کوریای جنوبی، قویتر از هر زمان دیگر است


مایک پنس معاون رئیس جمهور ایالات متحده امروز یکشنبه در جریان سفرش به کوریای جنوبی بیان داشت که وضعیت فعلی در منطقه آسیا و حوزۀ اقیانوس آرام، پر آزمون است.

معاون رئیس جمهور ایالات یک بار دیگر بر تعهد واشنگتن با کوریای جنوبی تاکید کرد. این دیدار آقای پنس در حالی صورت میگیرد که کوریای شمالی هشدار داده است که اگر مورد حمله قرار گیرد، پاسخش قوی و نابود کننده خواهد بود. آقای پنس برای بازدید ده روزه از چند کشور آسیایی، سفر کرده است.

سفر وی به کوریای جنوبی یک روز بعد از آزمایش یک میزائیل دیگر کوریای شمالی صورت گرفت که به گفته مقامات کوریای جنوبی یک ازمایش ناکام بود.

آقای پنس هنگام سخنرانی در حضور اقارب عساکر ایالات متحده مستقر در سیول گفت که نیروهای اردو امریکا را بیشتر از پیش تقویت می کند. او افزود که امریکا به نیرو های هوایی، زمینی، بحری، و محافظین ساحلی کوریای جنوبی، منابع لازم را فراهم خواهد ساخت.

آقای پنس در اشاره به آزمون های موجود در شبه جزیره کوریا گفت که به کمک کوریای جنوبی، آزادی در این شبه جزیره تامین خواهد شد.

معاون ریاست جمهوری امریکا گفت که "تحت رهبری رئیس جمهور ترمپ، عزم و اراده ما قویتر است، تعهد ما به این ائتلاف تاریخی ما با مردم شجاع کوریای جنوبی هیچگاه اینقدر قوی نبوده است".

آقای پنس اندکی بعد از رسیدن به سیول به مقبرۀ ملی در مرکز کوریای جنوبی رفت و در آنجا اکلیل گل گذاشت.

بازدید مایک پنس از کوریای جنوبی در حالی صورت می گیرد که وضعیت شبه جزیره کوریا با تهدیدات کوریای شمالی در مورد پیشرفت سلاح هسته ای و آزمایش میزائیل ها ، جنجال بر انگیز شده است. کوریای شمالی دیروز تهدید کرد که اگر از سوی ایالات متحده مورد حمله قرار گیرد، پاسخ آن کشور قوی و نابود کننده خواهد بود.

XS
SM
MD
LG