لینک های دسترسی

Breaking News

امریکا ۲۴ هزار مهاجر ونزویلایی را می پذیرد


تحت محدودیت های تازه در مرز جنوبی ایالات متحده، شهروندان ونزویلا که غیرقانونی از مرز عبور می کنند، به شمال مکسیکو برگردانده می شوند.  
تحت محدودیت های تازه در مرز جنوبی ایالات متحده، شهروندان ونزویلا که غیرقانونی از مرز عبور می کنند، به شمال مکسیکو برگردانده می شوند.  

بر اساس یک طرح جدید قصر سفید، ۲۴ هزار شهروند ونزویلا، در صورتی که پشتیبان مالی در امریکا داشته باشند، برای اقامت دو ساله پذیرفته می شوند.

وزارت امنیت داخلی ایالات متحده گفته است که این طرح ورود غیرقانونی ونزویلایی ها به ایالات متحده را بیش از ۸۵ درصد کاهش داده است.

این وزارت در اواسط ماه اکتوبر پذیرش درخواست ها برای این برنامهٔ بشردوستانه را آغاز کرد و حدود یک هفته پیش از ورود اولین گروه مهاجران ونزویلایی از این طریق به ایالات متحده خبر داد.

استفانیا ویلارویل و سه شهروند دیگر ونزویلا نخستین کسانی بود که از طریق این برنامه به ایالات متحده آمدند.

ویلارویل گفت که به تاریخ ۲۲ ماه اکتوبر به میدان هوایی میامی در ایالات فلوریدا رسید. خواهر او که باشندۀ ایالات متحده و حامی مالی او است گفت که درخواست مهاجرت ویلارویل به ایالات متحده را به تاریخ ۲۰ اکتوبر ارسال کرده بود.

در عین حال، با وجود تغییرات اخیر ادارۀ جو بایدن، رییس جمهور ایالات متحده، در امور مهاجرت به امریکا و تشدید محدودیت های مرزی، شمار مهاجران ونزویلایی که به طور غیرقانونی وارد ایالات متحده می شوند، افزایش یافته است.

تحت محدودیت های تازه در مرز جنوبی ایالات متحده، شهروندان ونزویلا که غیرقانونی از مرز عبور می کنند، به شمال مکسیکو برگردانده می شوند.

XS
SM
MD
LG