لینک های دسترسی

Breaking News

ساعت‌های جدید شرکت اپل چه ویژگی‌هایی دارد؟


شرکت اپل در مراسم ویژه‌ای که به گونۀ مجازی برگزار شده بود، شماری از محصولات جدید خود، از جمله ساعت هوشمند "اپل واچ ۶" را رونمایی کرد.

نسل ششم ساعت‌های هوشمند اپل از تکنالوژی پیشرفته بهره گرفته و نسبت به نسل‌های قبلی آن قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری دارد.

اپل واچ ۶ با آنکه طرح کلی نسل‌های چهارم و پنجم ساعت‌های اپل را حفظ کرده است، دارای مجموعه‌ای از حسگرهای متفاوت است که امکان سنجش میزان آکسیجن خون ‌و یا بررسی کیفیت خواب انسان را نیز فراهم می‌کند.

مسوولان شرکت اپل گفته اند که این ساعت با استفاده از نور سرخ و مادون سرخ، در در مدت ۱۵ ثانیه، میزان آکسیجن خون انسان را اندازه‌گیری کرده می‌تواند.

اپل قصد دارد در همکاری با سازمان‌های بهداشتی، پژوهش‌های تازۀ طبی را با استفاده از قابلیت این ساعت برای اندازه‌گیری آکسیجن خون، آغاز کند که یکی آن ردیابی علایم بیماری کووید۱۹ در کاربران این ساعت می‌باشد.

اپل واچ ۶ حدود ۲۰ درصد سریعتر از نسل قبلی این ساعت عمل می‌کند و با یکبار چارچ کم از کم ۱۸ ساعت کار می‌کند. بطری این ساعت نیز ویژه بوده و فقط در ظرف ۹۰ دقیقه از صفر به ظرفیت کامل – صد در صد- چارج می‌شود.

صفحه نمایش این ساعت حدود دو و نیم‌ برابر روشن‌تر از صفحه نمایش ساعت‌های هوشمند پنجم است و ‌‌به همین دلیل خواندن یا تماشای آن راحت‌تر است.

یکی از حسگرهای جدید دیگر که در اپل واچ ۶ کار گرفته شده است، ارتفاع‌سنج همیشه فعال است که اطلاعات مربوط به ارتفاع را با دقت زیاد لحظه به لحظه ثبت می‌کند.

قرار است اپل واچ ۶ در رنگ‌ها و مدل‌های متنوعی عرضه می‌شود، ‌در عین حال خریداران می‌توانند این محصول را با بند فولادی ضد زنگ در مدل‌هایگرافیت، طلای زرد، یا نقره تهیه کنند. قیمت این ساعت‌ها بین ۳۹۹ تا ۴۹۹ دالر است.

اپل واچ ۶ همچنین دارای گزینه‌های دیگری برای ورزش و بدنسازی، یا هم ابزاری برای ارتباط بیشتر والدین با فرزندان است که برای استفاده از برخی از این گزینه‌ها باید محصول سالانه پرداخت.

XS
SM
MD
LG