لینک های دسترسی

Breaking News

کودک ده سالهٔ امریکایی به قتل مادرش متهم شد 


یک کودک ده ساله در شهر ملواکی ایالت ویسکانسن ایالات متحده به قتل مادر ۴۴ ساله‌اش متهم شده است.

ادعا شده است که این کودک هفتهٔ گذشته پس از آن بر مادرش خشمگین شد و او را به ضرب گلوله از پا درآورد که مادرش نخواست برایش گوشی ویدیوگیم بخرد.

به گزارش خبرگزاری فاکس، اگر این کودک به ارتکاب قتل مجرم شناخته شود، ممکن تا ۶۰ سال زندانی شود. اما اعضای خانوادهٔ این کودک به پولیس گفته اند که وی مشکلات روانی داشته است.

مسوولان پولیس گفته اند که این کودک ابتدا به سارنوالان گفته بود که با تفنگچه بازی می‌کرد که ناگهان گلوله فیر شد و بر سر مادرش اصابت کرد. پس از این رویداد، خواهر این کودک با پولیس به تماس شده و رویداد را گزارش داد.

خواهر این کودک به پولیس گفته است که برادرش در طول عمر خود مشکل "خشم و قهر" داشته و همواره در خیالات خود با "پنج شخص خیالی مختلف" گفتگو داشته است.

یک عضو دیگر خانوادهٔ این متهم خردسال به پولیس گفته است که وی با حیوانات نیز برخورد خشمگین داشت و هر از گاهی سگ خانهٔ شان را از دم برداشته و تا زمانی دور سرش می‌چرخاند که سگ از درد فغان می‌کرد.

شش ماه پیش از این، خانوادهٔ این کودک به پولیس گزارش داده بود که وی یک پوقانه را از مایع قابل اشتعال پر کرده و آن را آتش زده بود که منجر به سوختن فرش و فرنیچر خانهٔ شان شده بود.

خواهر این متهم به پولیس گفته است در همان روزی که مادرش کشته شد، برادرش از حساب مادرش برای خود یک گوشی بازی‌های کمپیوتری را از فروشگاه آنلاین امازون خریداری کرده بود.

یکی دیگر از بستگان این کودک به پولیس گفته است که وی هرگز به خاطر مرگ مادرش گریه و ابراز ندامت نکرده است.

در تازه‌ترین بازجویی‌ها، این کودک به سارنوالان گفته است که او تفنگچه را به سوی مادرش نشانه گرفته بود،‌ زیرا قهر بود که چرا مادرش ساعت شش صبح او را از خواب بیدار کرده و نگذاشته است که وی گوشی ویدیوگیم را خریداری کند.

این کودک همچنین گفته است که یک شب پیش از این رویداد، کلید سیفی را که مادرش تفنگچه را در آن می‌گذاشت، با خود برداشته بود.

اما این کودک گفته است که با آنکه تفنگچه را به سوی مادرش گرفته بود، قصد شلیک بر وی را نداشت و می‌‌خواست با شلیک گلوله بر دیوار مادرش را بترساند، اما به گفتهٔ وی، مادرش جلو آمد و گلوله بر وی اصابت کرد.

بر اساس آمار آرشیف خشونت مسلحانه (‌Gun Violence Archive)‌ از آغاز سال روان میلادی تا حالا در رویدادهای مختلف مسلحانه بیش از ۴۱ هزار نفر در سراسر ایالات متحده کشته شده اند که از این میان، ۱۸ هزار ۶۹۸ نفر به طور عمدی و غیرعمدی به قتل رسیده اند و ۲۲ هزار و ۳۰۸ نفر توسط اسلحه خودکشی کرده اند. علاوه بر آن، در این مدت، ۳۶ هزار و ۱۴۶ نفر در اثر خشونت با اسلحه در سراسر امریکا زخمی شده اند.

XS
SM
MD
LG