لینک های دسترسی

Breaking News

زنی‌ که امتحان وکالت را همزمان با زایمان سپری کرد


یک مادر امریکایی پس از آن به چهرۀ مشهور مبدل شد که همزمان با درد زایمان و ساعاتی پس از ولادت امتحان دو مرحله‌ای وکالت – آزمون بار – را نیز سپری کرد و از این آزمون موفق به در آمد.

بریانا هیل که به تازگی نتایج امتحان خود به دست آورده و کامیاب شده است، این رویداد عجیب را تایید کرده است. او در فیسبوک نگاشته است: "پشت سر گذاشتم...بسیار خرسندم که سند رسمی وکالت را گرفتم...می‌خواهم آن را با خانوادۀ کوچکم جشن بگیرم."

مرحلۀ نخست امتحان خانم هیل در ماه اکتوبر یک روز پیش از تاریخ پیش‌بینی شدۀ ولادتش برنامه ریزی شده بود، اما درست چند دقیقه مانده به امتحان این مادر جوان، دردهای زایمان ظاهر می‌شود.

به دلیل همه‌گیری کروناویروس و محدودیت‌های ناشی از آن، بریانا با میکانیزم‌های خاص این امتحان را به گونۀ آنلاین از خانه سپری می‌کرد.

خانم هیل گفته است که اصلاً فکرش را هم نمی‌کرد و در آن لحظه برای دقایقی به همسرش زنگ زد و ماجرا را برایش گفت و دوباره به امتحان برگشت.

پس از سپری کردن مرحلۀ نخست امتحان، بریانا به شفاخانه منتقل شد و ولادت کرد. او می‌گوید که بخش دوم امتحان خود را روز بعد از شفاخانه سپری کرد.

امتحان بار که پیچیده‎ترین و طولانی‌ترین امتحان وکیلان مدافع در امریکا است در دو روز اخذ می‌شود و در هرروز شش ساعت وقت را می‌گیرد.

خانم هیل گفته است که سپری کردن بخش دوم امتحان برایش دشوار بود، زیرا شب قبل ولادت کرده بود، پس از زایمان خونریزی داشت و فقط توانسته بود یک و نیم ساعت پیش از امتحان استراحت کند.

بریانا هیل در فیسبوک خود نگاشته است: "در وسط هر وقفۀ امتحان به نوزادم شیر می‌دادم. این‌همه را به خاطری انجام دادم که گزینۀ دیگری را برای رسیدن به اهدافم –وکیل شدن و مادر شدن – سراغ نداشتم."

XS
SM
MD
LG