لینک های دسترسی

Breaking News

زن امریکایی که سال‌ها در کوما بود، نوزاد به دنیا آورد


زنی که از حدود ۱۴ سال به اینسو در یک شفاخانه در ایالت اریزونای ایالات متحده در کوما بود، نوزاد به دنیا آورد.

پولیس که این مادر را "قربانی تجاوز جنسی" می‌پندارد، دی ان ای تمام مردانی را آزمایش می‌کند که با این بخش شفاخانه سر و کار داشته اند.

تامی تامپسن، مسوول پولیس شهر فینکس گفته است که اکنون مادر و نوزاد او که به تاریخ ۲۹ دسمبر ۲۰۱۸ به دنیا آمد، در شفاخانه به سر می‌برند.

جان مایکلز، وکیل مدافع این زن گفته است که اعضای خانوادۀ وی هرچند خشمگین بوده و شوک روانی دیده اند، مصمم اند تا از این کودک به گونۀ درست پرستاری کرده و او را پرورش دهند.

آقای تامپسن به شبکۀ خبری سی ان ان گفته است که تحقیقات پولیس اندکی زمانگیر بوده و به گفتۀ وی از شمار زیاد کارمندان مرد این شفاخانه آمازیش دی ان ای گرفته خواهد شد.

بل تیمونس، رئیس موسسۀ صحی هسیندا که این شفاخانه را مدیریت می‌کند، در پی این خبر از سمت اش استعفا داده است.

هیات مدیرۀ این نهاد صحی، این قضیه را "رویدادی به شدت ناراحت کننده" توصیف کرده و گفته که "با مسولیت پذیری تمام" با تحقیقات پولیس همکاری خواهند کرد.

بیمار که به خاطر حفظ محرمیت نامش گرفته نشده است، زن جوانی از قبیلۀ سن کارلوس اپاچی سرخپوستان امریکایی است که حدود ۱۴ سال پیش غرق شده بود و پس از آن حادثه تا کنون در کومای نباتی به سر می‌برد.

تری رامبلر، رئیس قبیلۀ سن کارلوس اپاچی خواستار تامین عدالت شده و از اینکه به گفتۀ وی یک زن جوان هنگامی که به شدت آسیب پذیر بوده و به پرستاری نیاز داشته، قربانی تجاوز جنسی شده است، به شدت غمگین است.

XS
SM
MD
LG