لینک های دسترسی

Breaking News

شکست هند در نخستین رقابت جام جهانی ۲۰ اووره


تیم ملی کرکت نیوزیلند با این پیروزی طلایی در صدر جدول گروهی قرار گرفت.
تیم ملی کرکت نیوزیلند با این پیروزی طلایی در صدر جدول گروهی قرار گرفت.

تیم ملی کرکت هند در یک رقابت تماشایی، نتوانست هدف ۱۲۷ دوش را در برابر نیوزیلند پوره کند و نخستین رقابت خود را در جام جهانی ۲۰ اووره با یک شکست آغاز کرد.

تیم هند تمام بازیکنان خود را در ۱۸.۱ اوور تنها با کسب ۷۹ دوش از دست داد و در میدان خودش شکست را از نیوزیلندی ها پذیرفت.

در بین بازیکنان تیم هند، دونی ۳۰ و کولی ۲۳ دوش کسب کردند؛ اما، متباقی بازیکنان خط بیتنگ هند در کمتر از ده دوش از میدان بیرون شدند.

بالر های نیوزیلند خط بیتنگ هند را متلاشی کردند. سنتنر ۴ بازیکن هند را از میدان خارج کرد حالانکه سودهی ۳، مک کولم ۲ و میلنی یک بازیکن هندی را از میدان خارج ساخت.

ام اس دونی، کپتان تیم ملی کرکت هند پس از رقابت گفت که خط بیتنگ تیمش نتوانست کارکردگی خوبی از خود به نمایش بگذارد و در ضمن هیچ مشارکت کوتاه یا کم از کم ۵۰ دوش شکل نگرفت و از سوی دیگر به گفتۀ کپتان تیم هند، فشار از جانب بالر های نیوزیلند بر آنان زیاد بود.

اما کپتان تیم ملی نیوزیلند ضمن اینکه از پچ خوب و مناسب برای بالنگ سخن راند، از کارکردگی و جدیت بالر ها و تمام بازیکنان تیمش برای مهار تیم هند و دفاع از هدف ۱۲۷ که برای تیمی چون هند بسیار ساده می نماید، سخن راند.

نیوزیلند نخست به میدان رفت و با از دست دادن ۷ بازیکن در ۲۰ اوور، به کسب ۱۲۶ دوش موفق شد اما برخلاف پیشبینی ها که تصور می شد هندی ها به سادگی بتوانند هدف را پوره کنند، آبی پوشان هند به این مهم دست نیافتند.

خط بیتنگ نیوزیلند باوجودیکه حذف نخستین بازیکن آنان بحث برانگیز شده و کارشناسان می گویند که حکم میدان به ناحق او را حذف اعلام کرد، توانست پس از حذف گوپتیل، ویلمسن و مونرو در میدان بمانند و اندرسن، رونچی و تایلر هر یک توانستند ۳۴، ۱۰ و ۲۱دوش کسب کنند و نقش عمدۀ در تعین هدف ۱۲۷دوش برای هند بازی کنند.

اوشون بالر تیم هند ۳ بازیکن نیوزیلند را از میدان حذف کرد و نهرا و جدیجا هر یک دو دو وکت به دست آوردند.

رقابت بعدی دور دوم جام جهانی ۲۰ اوورۀ کرکت میان تیم های بنلگه دیش – پاکستان و انگلستان – ویست اندیز برگزار می شود.

تیم ملی کرکت أفغانستان روز پنجشنبه به مصاف تیم سریلانکا خواهد رفت.

XS
SM
MD
LG