لینک های دسترسی

Breaking News

انگلستان در دقایق اضافی نیمۀ دوم به گول پیروزی دست یافت


شور و شعف بازیکنان تیم انگلستان پس از به ثمر رسیدن دومین گول در دقایق اخیر بازی در برابر تونس
شور و شعف بازیکنان تیم انگلستان پس از به ثمر رسیدن دومین گول در دقایق اخیر بازی در برابر تونس

تیم ملی فوتبال انگلستان در رقابت جام جهانی ۲۰۱۸ در برابر تونس، به پیروزی ۲-۱ رسید.

هری کین، کپتان تیم ملی انگلستان روز دوشنبه، ستارۀ میدان بود و هر دو گول را به نفع تیمش به ثمر رساند.

دومین گول سرخ پوشان انگلیس نتیجۀ ضربۀ کارنری بود که توسط کین، کپتان و مهاجم تیم فوتبال انگلستان در آخرین دقایق وقت اضافی نیمه دوم بازی، وارد دروازۀ تونس شد.

با توجه به سطح فوتبال تیم های تونس و انگلستان، تونسی ها نهایت تلاش خود را کردند تا نتیجه این رقابت را مساوی نگهدارند، اما اشتباه مدافع تونس که می خواست توپ را به نفع خود کسب کند، به کارنر انجامید و همان کارنر باعث شد تا نتیجه رقابت ۲-۱ به نفع انگلستان پایان یابد.

نخستین گول انگلیس ها در دقیقۀ ۱۱ بازی توسط هری کین، کپتان تیم وارد دروازۀ تونس شد، اما این نتیجه تا اخیر نیمۀ نخست نپایید و تونسی ها در دقیقۀ ۳۵ بازی به پنالتی دست یافتند و نتیجه را ۱-۱ ساختند.

دومین گول هری کین، کپتان تیم انگلستان که در دقایق اخیر وارد دروازۀ تونس شد، سرنوشت بازی را رقم زد.
دومین گول هری کین، کپتان تیم انگلستان که در دقایق اخیر وارد دروازۀ تونس شد، سرنوشت بازی را رقم زد.

ناگفته نباید گذاشت که دروازه بان تونس ضربۀ نخست سر مهاجم انگلستان را با مهارت تمام و خیز اکروباتیک مهار کرد، اما با جاگیری دقیق کین، کپتان انگلستان و ضربۀ غافلگیر کننده از محوطۀ کمتر از ۵ متر، کین توپ را وارد دروازه ساخت.

پنالتی که تیم تونس به آن دست یافت با واکنش های متفاوت بازیکنان پیشین تیم انگلستان و فدراسیون فوتبال انگلیس مواجه شده است.

آنان به رسانه ها گفته اند که حکم میدان رقابت انگلستان در تصمیم گیری اش برای ضربۀ پنالتی "دوگونه عمل کرده است". کپتان پیشین انگلستان ادعا می کند که اگر خطای مدافع انگلیسی در محوطۀ جزا پنالتی بود، باید خطای مدافع تونسی در برابر کپتان تیم انگلستان نیز پنالتی پنداشته می شد.

شایان ذکر است که تیم انگلستان از ۲۰۰۶ به اینسو در رقابت های جام جهانی بیش از یک گول به ثمر نرسانیده بود. از جانبی هم تیم تونس از ۱۹۷۸ به اینسو، پس از پیروزی در برابر مکسیکو، در ۱۰ بار حضورش در جام جهانی، هیچگاهی برنده نبوده است.

تیم انگلستان با این پیروزی به سه امتیاز گروه G دست یافت. بلجیم تیم هم گروه انگلستان نیز در رقابت با پانامه به نتیجۀ پر گول ۳-۰ دست یافت و اکنون با تفاوت گول های زده، صدرنشین گروه G است.

جیم پنیدو، دروازه بان تیم پانامه، ضربۀ مهاجم بلجیمی را مهار می کند.
جیم پنیدو، دروازه بان تیم پانامه، ضربۀ مهاجم بلجیمی را مهار می کند.

​نخستین رقابت فوتبال روز دوشنبه (۱۸جون) میان تیم های کوریای جنوبی و سویدن از گروه F بود که در آن سویدن با پیروزی ۱-۰ در کنار تیم مکسیکو قرار گرفت.

تیم ملی آلمان، مدافع لقب قهرمانی جام جهانی، روز یکشنبه (۱۷جون) در رقابت با مکسیکو ۱-۰ شکست خورد و پیروزی سویدن اکنون آلمانی ها را وا می دارد تا برای صعود به دور حذفی جام، "باید تیم های سویدن و کوریای جنوبی را شکست دهند."

دروازه بان تیم کوریای جنوبی با کارکردگی چشمگیری تا دقایق ۶۴ بازی، نگذاشت مهاجمین سویدنی به گول دست یابند؛ اما خطای مدافع کوریا در محوطۀ جزا و استفاده از "حکم ویدیویی" سویدن به پنالتی دست یافت و سه امتیاز طلایی این گروه را از آن خود کرد.

روز سه شنبه در ششمین روز جام جهانی، تیم های کولمبیا – جاپان، پولند سنیگال از گروه H و مصر و روسیه از گروه الف به مصاف هم می روند.

روز گذشته نمایندۀ محمد صلاح، مهاجم مصری به رسانه ها گفت که صلاح در رقابت با روسیه حتماً حضور خواهد یافت.

روسیه و یوروگوای با شکست عربستان سعودی و مصر صدرنشین جدول گروه الف جام جهانی اند.

بازیکنان تیم سویدن پیروزی شان را در برابر کوریای جنوبی جنش می گیرند.
بازیکنان تیم سویدن پیروزی شان را در برابر کوریای جنوبی جنش می گیرند.

XS
SM
MD
LG