لینک های دسترسی

Breaking News

جوانی در جوزجان بر خواهرش تجاوز جنسی کرد


این دومین مورد تجاوز جنسی برادر بر خواهر در جوزجان است
این دومین مورد تجاوز جنسی برادر بر خواهر در جوزجان است

برای دومین بار در ولایت جوزجان، یک پسر جوان بر خواهر جوان خود تجاوز جنسی کرد.

فرزانۀ ۲۲ ساله که سه سال پیش به خاطر خشونت ها خانوادگی از شوهرش طلاق گرفت، مدعی است که در خانۀ پدرش از سوی برادرش مورد تجاوز جنسی قرار گرفت.

فرزانه می گوید که خواهر بزرگترش که زندگی خوشی در خانۀ شوهرش نداشت همرای پسر دیگری از خانۀ شوهر فرار کرد و پس از این رویداد فرزانۀ جوان به عقد شوهر قبلی خواهرش در آورده شد.

او ادعا می کند که در خانۀ شوهرش مورد خشونت قرار می گرفت و همواره از سوی اعضای آن خانواده لت و کوب می شد و حتی گاهی برایش آب و نان داده نمی شد.

عبدالجمیل ولیزاده مدیر اداره مبارزه با جرایم جنایی فرماندهی پولیس جوزجان ضمن تایید این رویداد می گوید فرد متجاوز یک پسر ۲۰ ساله است که پس از نوشیدن مشروب الکولی بر خواهرش تجاوز جنسی کرده است.

آقای ولیزاده گفت که فرد متجاوز دستگیر شده و اعتراف کرده است که تحت تأثیر الکول دست به این عمل زده است. او افزود که دوسیۀ این قضیه به ارگان های عدلی و قضایی راجع شده است.

افزایش خشونت ها

درهمین حال مغفرت صمیمی مسئول سازمان حقوق بشر در ولایات جوزجان، سرپل و فاریاب با ابراز نگرانی می گوید که میزان خشونت علیه زنان نسبت به سال گذشته تا مرز ۸۰ درصد افزایش یافته است.

صمیمی افزود که موارد خشونت شامل لت و کوب زنان در خانواده بوده و نگران کننده تر اینکه از آغاز سال تا کنون در این سه ولایت ۱۶ مورد قتل و خودکشی زنان به ثبت رسیده است.

روز گذشته نیز پولیس جوزجان جسد یک زن را از شهر شبرغان به دست آورد و پیشتر از آن یک زن دیگر به دلیل خشنونت های خانوادگی به ضرب گلوله به زندگی اش پایان بخشید.

XS
SM
MD
LG