لینک های دسترسی

Breaking News

زیلینسکی: تجهیزات و تسلیحات نیروهای روسی را تخریب کرده ایم


ولادمیر زیلینسکی، رییس جمهور اوکراین می‌گوید که نیروهای اوکراینی در برخی مناطق تجهیزات و تسلیحات نظامی نیروهای روسیه را از بین برده اند و این امر سبب ضعف روحیه نظامیان روسی شده است.

آقای زیلینسکی روز یکشنبه ۲۴ جولای (۳ اسد) در بیانیه‌ای گفت که اوکراین تا حد امکان به وارد کردن خسارات به نیروهای روسیه ادامه خواهد داد. او گفت: "اوکراینی‌ها هرگز استقلال خود را از دست نمی‌دهند...ما سرعت عمل خود را کاهش نمی‌دهیم... برای وارد کردن بیشترین خسارات ممکن به دشمن، هر کاری را انجام می‌دهیم."

زیلینسکی در این بیانیه ادعا کرد که بر اساس مکالمات تلیفونی ثبت شده بین سربازان خط مقدم روسی و خانواده هایشان، "حتا اشغالگران هم اعتراف می‌کنند که ما (اوکراینی ها) پیروز خواهیم شد."

در همین حال سرگی لاوروف، وزیر خارجه روسیه گفته است که کشورش به مردم اوکراین کمک خواهد کرد تا از دام این رژیم "ضد مردمی" رهایی یابند.

سرگی لاوروف روز یکشنبه در جریان سخنرانی در اتحادیه عرب در قاهره گفت: "مردم روسیه و اوکراین به زندگی مشترک خود ادامه خواهند داد. اگر بخواهید ما به مردم اوکراین کمک خواهیم کرد تا از شر رژیمی که کاملاً ضد مردمی و ضد تاریخی است رهایی یابند."

XS
SM
MD
LG