لینک های دسترسی

Breaking News

زندگی دشوار خانواده یک معتاد مواد مخدر در بامیان


زندگی دشوار خانواده یک معتاد مواد مخدر در بامیان
please wait

No media source currently available

0:00 0:00:57 0:00

​یک معتاد مواد مخدر دو خانم و نُه فرزندش را در یک خانه کرایی در مرکز ولایت بامیان تنها گذاشته و خودش مصروف استعمال مخدرات است.


یک معتاد مواد مخدر دو خانم و نُه فرزندش را در یک خانه کرایی در مرکز ولایت بامیان تنها گذاشته و خودش مصروف استعمال مخدرات است.

تمام‌گل، خانم دوم این معتاد می‌گوید که شوهرش از ۲۵ سال بدینسو به مواد مخدر اعتیاد دارد و این معضل زندگی آنان را با دشواری‌های فراوانی روبرو کرده است.

او گفت: "شوهرم معتاد است. یازده سر عیال دارد؛ من خانم دومش هستم. در خانه هیچ چیز نداریم و همسایه هستیم تا خدا مهربان شود."

تمام‌گل می‌افزاید که زن اول و پسر بزرگ شوهرش تکلیف اعصاب دارند. وی می‌گوید که در حال حاضر با فقر و تنگدستی روبرو اند و به مشکل نان خوردن را پیدا می‌کنند.

او گفت: "زن اول و بچه‌اش تکلیف اعصاب دارند. خودش معتاد است. وقتی خانه می‌آید اگر مواد باشد خوب است اگر نباشد هرچیز که به گیرش آمد می‌برد."

هرچند،‌ آمار دقیقی از معتادان مواد مخدر در ولایت بامیان وجود ندارد، اما پیش از این مقام‌های محلی در این ولایت گفته بودند که اکثر خانواده ها یک یا دو عضو متاثر از مخدرات دارند.

با این حال، تمام‌گل نیز از نهادهای مسوول می‌خواهد که زمینهٔ درمان شوهرش را فراهم سازند تا آنان از زندگی رقت‌بار نجات یابند.
XS
SM
MD
LG