لینک های دسترسی

Breaking News

یک شرکت خصوصی استدیوی مجهز سینمایی و تلویزیونی در فضا ایجاد می‌کند


یک شرکت خصوصی به نام اس ای ای ستدیویی را تا سال ۲۰۲۴ در فضا ایجاد می‌کند که از آن در تولید محصولات سینمایی و تلویزیونی استفاده خواهد شد.

با این انکشاف، به نظر می‌رسد که به زودی برای فلم‌برداری صحنه‌های فلمی در فضا، به صفحۀ سبز غیر واقعی و استفاده از جلوه‌های ویژۀ بصری نیازی نخواهد بود.

ستدیوی جدید فضایی که برای بار نخست ایجاد می‌شود، به ایستگاه فضایی تجارتی که توسط شرکت "اکسیوم اسپیس" ساخته می‌شود، متصل خواهد بود. ایستگاه اکسیوم سپیس در ابتدا به ایستگاه فضایی بین‌المللی کنونی وصل می‌شود و در آینده جدا خواهد شد.

برنامه‌های این ستدیوی جدید، افزون بر میزبانی از رویدادهای سینمایی، تلویزیونی، موسیقی و ورزشی، همکاری با هنرمندان، تهیه‌کنندگان و افرادی است که مایل اند در مدار زمین محتوا تولید کنند.

گفته می‌شود که این استدیو، امکان تولید، ضبط و حتا پخش برنامه‌های زنده را خواهد داشت و با شرکت‌های مختلف در این زمینه همکاری خواهد کرد.

شرکت اس.‌ای.‌ای، توسط النا و دیمیتری لسفنسکی تاسیس شده است که در تولید فلم جدید تام کروز، هنرپیشه و سینماگر مشهور امریکایی، که قرار است در فضا تولید شود، مشارکت دارند.

این شرکت در همکاری با تعدادی از کارشناسان و مشاورین هنری، فضایی،و اقتصادی در حال جمع‌آ‌وری سرمایه و کمک‌های مالی برای راه‌اندازی این طرح بلندپروازانه است.

ایستگاه فضایی تجارتی که شرکت اکسیوم اسپیس می‌سازد، پس از بازنشستگی ایستگاه فضایی بین‌المللی کنونی که قرار است در سال ۲۰۲۸ بازنشسته شود، مهمترین مرکز فضایی در مدار زمین خواهد بود.

ساخت استدیوی شرکت اس ای ای در مراحل نهایی ایجاد ایستگاه فضایی تجارتی آغاز می‌شود و قرار است در اواخر سال ۲۰۲۴ به بهره‌برداری سپرده شود.

XS
SM
MD
LG