لینک های دسترسی

Breaking News

روایت داستان معتاد شدن و ابراز ندامت یک جوان


جوان معتاد
جوان معتاد

جمال‌الدین،جوان معتاد ۲۸ ساله که فروشندهٔ مواد مخدر نیز می‌باشد، می‌گوید که تریاک را بنا بر توصیهٔ اطرافیان خود برای کاهش درد استفاده کرده و پس از آن معتاد شده است.

جمال الدین که باشندهٔ ولسوالی کشم، ولایت بدخشان است، پس از اینکه به بیماری شکر مبتلا شد، برای مقابله با نگرانی و تسکین درد به درمان خودسرانه رو آورد.

او به صدای امریکا گفت :"همسایهٔ ما از جمله طبیب‌های خانگی بود بخاطر تسکین و صحت یاب شدنم، یک دود تریاک را پیشنهاد کرد من هم قبول کردم و پس از آن خستگی را نمی‌فهمیدم، بالاخره وقتی شد که تحصیل را به‌خاطر اعتیاد ترک کردم."

جمال الدین اضافه کرد که او ضمن معتاد شدن، به فروش مواد مخدر نیز رو آورده و از همین راه پول مورد نیاز مواد مخدر خود را هم به دست می‌آورد.

او که مسوولیت مخارج زندگی فامیل هشت نفرهٔ خود را به عهده دارد، پشیمان است و از اینکه با فروش مواد مخدر زندگی خود و دیگران را خراب کرده است، احساس ندامت می‌کند.

جمال‌الدین به صدای امریکا گفت که معتاد بودن و فروشندهٔ مواد مخدر بر اعتبار او در جامعه صدمه زده است و تاکنون موفق نشده ازدواج کند، زیرا هیچ خانواده‌ای به وصلت دخترشان با او رضایت نمی‌دهند.

XS
SM
MD
LG