لینک های دسترسی

Breaking News

ادعاي اسرائيل مبني  بر دست داشتن  سوريه و ايران در حمله انتحاري روز پنجشنبه


اسرائيل سوريه و ايران را متهم به دست داشتن در حملهُ انتحاري روز پنجشنبه، يک روز قبل از انتخابات پارلماني فلسطيني ها، در تل ابيب مينمايد که باعث زخمي شدن بيست نفر گرديد.

از قول (شاول موفاذ) وزير دفاع اسرائيل گفته شده که اسرائيل شواهد واضحي در دست دارد که ايران در تهيهٌ مخارج اين بمگذاري و سوريه در پلان گذاري آن دست داشته است.

گروه (جهاد اسلامي) فلسطيني ها مسؤليت اين بمگذاري را به عهده گرفت. محمود عباس، رئيس ادارهٌ فلسطيني ها مي گويد اين بمگذاري به منظور خرابکاري و کارشکني در پروسهٌ راي دهي بيست و پنجم ماه جنوري بود.

در عين زمان (شيمون پريز) صدراعظم سابق اسرائيل پيشنهاد نموده است که اسرائيل بايد مذاکرات صلح را با گروه تندرو اسلامي حماس ، در صورتي آغاز نمايد که اين گروه بعد از انتخابات، خشونت را از سر گيرند.

وي مي گويد حماس شايد بعد از راي دادن، دوباره منسجم شود و قواي مرکزي را تشکيل دهند که بتواند به صوب صلح دايمي در پيش رود.

انتظار ميرود گروه حماس،که ده ها بم انتحاري را انجام داده است، در انتخابات پيروزي بيشتر داشته باشند. ده ها هزار از طرفداران حماس امروز به طرفدا ري از اين گروه مظاهراتي را در باريکه غزه به راه انراختند.

اسرائيل مي گويد گروهاي مثل حماس سازمان هاي دهشت افگني هستند که به صلح علاقمند نيستند.

XS
SM
MD
LG