لینک های دسترسی

Breaking News

يک گروه  شورشي  در عراق ميگويد دو عسکر امريکايي مفقود الاثر را اختطاف کرده است


يک گروه شورشي در عراق ميگويد که دو عسکر امريکايي را که بعد از حملۀ روز جمعه در جنوب بغداد لادرک شده اند، اختطاف کرده است .

اين گروه که با القاعده در عراق مرتبط ميباشد امروز دوشنبه اين ادعا را در يک صفحۀ انترنت نشر کرده است اما مامورين امريکايي مي گويند اين ادعا تائيد شده نمي تواند. اين گروه شورشي همچنان گفته که چهار کارمند سفارت روسيه را که در اوايل اين ماه اختطاف کرده بوددر اسارت دارد. اين گروه به روسيه دو روز فرصت داده تا قوايش را از چچنيا خارج سازد وزندانيان مسلمان را آزاد کند.

اين گروه شورشي بنام شوراي مجاهدين ثبوتي ازاين ادعاي خود ارائه نکرده است.

قواي نظامي ايالات متحده بطور رسمي موقف و موضع اين دو سرباز امريکايي را (نامعلوم) ثبت کرده است. قواي نظامي امريکا ميگويد هزاران عسکر وپليس عراقي و امريکايي در جستجوي اين دو عسکر ميباشند. قواي نظامي همچنان مي گويد که دربارۀ اين عساکر ۶۳ اطلاع دريافت داشته و ۱۲ قريه را در جريان جستجوها پاليده اند.

در ساير انکشافات نوري المالکي صْدراعظم عراق ميگويد، قواي عراقي مسئوليت امنيتي ولايت جنوبي مثّنٰي را، ماه آينده از قواي ائتلاف بدست خواهد گرفت . قواي برتانوي وآستراليايي در آن منطقه فعاليت ميکنندو قواي جاپاني فقط حمايت بشري فراهم ميدارند.

XS
SM
MD
LG