لینک های دسترسی

Breaking News

انتخابات - حملات تند علیه براک اوباما در روز های آخر مبازره


سارا پیلن کاندید معاونیت ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه بروز شنبه بر پلان اقتصادی باراک اوباما کاندید ریاست جمهوری از حزب دموکرات، حمله ای ‏‎تند‎ نموده و او را متهم به پنهان نمودن اجندای اصلی اش نمود.

خانم پیلن در جریان مبارزات انتخاباتی در ایالت ایوا گفت اوباما میخواهد پول مردم را که به مشقت بدست آورده اند، در جامعه توزیع و پخش نماید.

‎پیلین میگوید طرفدار کاهش در مالیه است - "پولیکه بر اساس اولویت، حکومت از شما میگیرد و به دیگران تقسیم میکند. من و جان مکین به واقعیت مالیه را کم میسازیم و حکومت در قدم اول از عاید شما کمتر میگیرد."‎

سناتور اوباما به این حملات پاسخ متقابل داد. وی که در ستدیوم بیسبال در ایالت نوادا صحبت میکرد گفت، جان مکین با هر چیزیکه در توا ندارد علیه او حمله میکند.

"‎او مرا بخاطر پیشنهاد کاهش مالیات و بخاطر طبقه متوسط سوسیالسیت نامید. بعداً روز قبل او این حملات را به یک مرحله ای جدید کشانید و گفت که مشی اقتصادی من شبیه جورج بش است و او آنرا تغییر خواهد داد."

اوباما بروز شنبه به مبارزات خود رینو و لاس فیگاس ادامه داد و قرار است امروز روانه ای کالورادو شود.

در عین زمان جان مکین کاندید ریاست جمهوری از حزب جمهوریخواه به ادعای معاون احتمالی اش قوت بخشید و در نیو مکسیکو گفت که اوباما علاقه مند ا‏خذ پول از یک گروه و دادن آن به گروه دیگر است.

"‎این یک مبارزه طویل بوده است و ما سخنانی زیاد شنیدیم. بعد از ماهها مبارزات انتخاباتی بالاخره هدف اقتصادی سناتور اوباما را دریافتیم. اوباما میگوید که ثروت را با دیگران تقسیم کنید. او این سخن را دیروز نیز تکرار نمود."‎

جان مکین با تمام قوتش در ایالت های غربی نیو میکسیکو و تکزاس به مبارزاتش ادامه میدهد و میگوید که او کسیست که مشکلاتی که غرب به آن مواجه یست به خوبی درک میکند.

هنوز هم سه ایالت، نوادا، کالورادو و نیو مکسیکو در حال تغییر است و اگر مبارزات تشدید یابد ممکن این سه ایالت در مبارزات انتخاباتی اهمیت زیادی کسب نماید.


XS
SM
MD
LG