لینک های دسترسی

Breaking News

شکست تیم ملی کریکت افغانستان


شکست تیم ملی کریکت افغانستان
شکست تیم ملی کریکت افغانستان

تیم ملی کریکت پاکستان با از دست دادن سه بازیکن ردۀ اول خود توانست در 38 اوور 198 رنز به دست آورده و با این حساب پیروزی را از آن خود کند.

تیم ملی کریکت افغانستان در بازی روز جمعه در برابر تیم ملی کریکت پاکستان در ستدیوم شارجه، با به سر رسانیدن 195 رنز، هدف 196 رنز را به تیم حریف خود تعیین کرد.

در بازی هیجانی پنجاه آورۀ روز جمعه، ورزشکاران افغان توانستند با کارکرد های شان نشان دهند که پیشرفت های حاصلۀ شان در عرصۀ مسابقات بین المللی، بنا بر تصادف نبوده بلکه لیاقت و زحمت کشی شان آنان را به این درجه رسانیده اند.

در این بازی از تیم کریکت افغانستان، کریم صدیق 40 نمبر و محمد نبی 37 نمبر اخذ کردند. یونس خان تا اخیر بازی از میدان خارج نشده و توانست 70 نمبر را اخذ کند که بیشترین نمبر بازی را نیز همین بازیکن گرفت.

در جملۀ بولر ها از تیم پاکستان شاهد افریدی 5 بازیکن افغان را از میدان خارج کرد و در مقابل دولت بولر تیم ملی کریکت افغانستان توانست دو بازیکن پاکستانی را از میدان خارج کند.

تیم ملی کریکت پاکستان،عضؤ دایمی مسابقات بین المللی پنجاه آوره بوده و زمانی نیز قهرمان جهان بود. برخی از تحلیلگران أمور ورزشی به این نظر اند تنها بازی نمودن در مقابل چنین یک تیم نیرومند، بازهم دست آورد بزرگی برای افغانها شمرده میشود.

قبلاً گفته شده بود که شاهد افریدی، یکی از اسطوره های کریکت پاکستان درین بازی حضور نخواهد داشت اما بعداً اعلام شد که وی درین بازی شرکت میکند.

نبود حمید حسن باولر معروف افغان در میدان بازی به کلی محسوس بود. وی یکی از بازیکنان محدود در جهان بوده که از مهارت های خاصی در عرصۀ بالنگ برخوردار می باشد. وی بنا بر مصدومیت پایش نتوانست در مسابقه علیه پاکستان، اشتراک داشته باشد.

XS
SM
MD
LG