لینک های دسترسی

Breaking News

خبر عاجل! دستگیری دهشت افگنان متهم و جلوگیری از وقوع یک رشته حملات در کابل


موظفین امنیت ملی افغانستان نیمه شب گذشته پنج فرد را متهم به فعالیت دهشت افگنی با مقادیر زیادی سلاح و مهمات در کابل دستگیر کردند.

اداره امنیت ملی افغانستان با نشر خبرنامه ای اعلام کرده است که مؤظفین آن طی یک عملیات خاص و مستقلانه ادر مربوطات ناحیه اول شهر کابل نیمه شب گذشته که ساعت 8:30 شب آغاز و الی 11:30 شب ادامه داشت در نتیجه پنج دهشت افگن و افراد انتحاری به شمول یک تبعه پاکستانی را دستگیر کردند.

خبرنام حاکی است موظفین ریاست امنیت ملی افغانستان همچنین چندین صوب واسکت انتحاری، کلاشینکوف های بم افگن، ماشین دار پیکا، راکت آر پی جی 7، بم های دستی، صدها فیر مرمی(کلاشینکوف، پیکا و راکت آر پی جی 7)، چندین صوب یونیفورم اردوی ملی، شناخت کارت پاکستانی همرای یکمقدار اسعار پاکستانی را دستگیر کرده اند.

این ریاست مدعی است شماره های تیلفون کشور پاکستان که ثابت کننده ارتباطات آنها با دهش افگنان آن سوی مرز(پاکستان) می باشد را نیز، دستگیر کرده است.

خبرنامه حاکی است دهشت افگنان تصمیم داشتند تا به روز یکشنبه 22 اسد حملات انتحاری و زنجیره ای را بالای پارلمان و منزل محمد کریم خلیلی معاون دوم ریاست جمهوری افغانستان بطور همزمان انجام دهند.

ریاست امنیت ملی افغانستان اعلام کرده است که قبل از انجام حملات انتحاری، پلان دهشت افگنان کشف و خنثی گردید که با دستگیری دهشت افگنان خوشبختانه از چندین حادثه خونین تهاجمی و انتحاری در شهر کابل جلوگیری به عمل آمده است.
XS
SM
MD
LG