لینک های دسترسی

Breaking News

بازداشت یک تبعه ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر


مقام های امنیتی ولایت فراه در غرب افغانستان از بازداشت یک شهروند ایرانی به اتهام قاچاق مواد مخدر در این ولایت خبر میدهند.

محب الله محب سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت فراه به صدای آمریکا گفت این شهروند ایرانی که حسین نام دارد، راننده یک موتر تانکر ترانزیتی میباشد که روز سه شنبه هنگام عبور از نقطه صفری مرز میل ۷۸ از بندر شیخ ابونصر فراهی بازداشت شد.

آقای محب می گوید این فرد ایرانی ، مقدار یازده کیلو و دوصد گرام مواد مخدر نوع تریاک را بطور ماهرانه در داخل موتر خود جاسازی کرده بود و قصد انتقال آن به کشور ایران را داشت.

سخنگوی قوماندانی امنیه ولایت فراه می گوید این فرد از سوی کارمندان مدیریت مبارزه با مواد مخدر قوماندانی امنیه این ولایت شناسایی و بازداشت شده و قرار است برای تحقیقات بیشتر به نهادهای عدلی و قضایی معرفی شود.

مواد مخدر نوع تریاک که به منظور انتقال به کشور ایران در موتر جاسازی شده بود
مواد مخدر نوع تریاک که به منظور انتقال به کشور ایران در موتر جاسازی شده بود

از ابتدای سال روان شمسی تا بحال نیروهای امنیتی افغان در ولایت فراه ؛ سه شهروند ایرانی را که قصد انتقال مواد مخدر به کشور ایران از مرز ولایت فراه را داشتند ،شناسایی و بازداشت کرده اند.

ولایت فراه به دلیل داشتن مرز طولانی مشترک زمینی با کشور ایران ، همواره به عنوان یکی از معابر مناسب برای قاچاق مواد مخدر از سوی قاچاقبران بشمار رفته است.

XS
SM
MD
LG