لینک های دسترسی

Breaking News

افغانستان، زمبابوی را شکست داد


زمبابوی عضو دایمی و افغانستان عضو درجه دوم شورای جهانی کرکت است.
زمبابوی عضو دایمی و افغانستان عضو درجه دوم شورای جهانی کرکت است.

تیم ملی کرکت افغانستان که برای انجام پنج بازی یک روزه یا ۵۰اووره و دو بازی ۲۰اووره به زمبابوی رفته است، پس از باخت یک روز پیش، امروز توانست زمبابوی را با تفاوت ۵۸ دوش شکست دهد.

در این رقابت که افغانستان نخست به بیتنگ پرداخت، محمد نبی عیسی خیل، کپتان پیشین تیم ملی کرکت، ۱۱۶ دوش انجام داد که به دنبال او نور علی ځدران ۶۰، اصغر ستانکزی ۳۹ و سمیع الله شینواری ۲۰ دوش انجام داد که شمار دوش افغانستان را به ۲۷۱ رسانیدند. افغانستان با از دست دادن شش بازیکن، برای تیم حریف هدف ۲۷۲ دوش را تعیین کرد.

اما بازیکنان تیم زمبابوی نتوانستند در مقابل بالران تیم افغانستان تاب بیاورند و یکی پی دیگر از میدان حذف شدند. با آنهم سی آر ایرواین توانست ۴۳ دوش انجام دهد.

در بخش بالنگ، دولت ځدران، آفتاب علم، و سمیع شینواری توانستند هر کدام دو بازیکن تیم حریف را از میدان حذف کنند در حالیکه محمد نبی عیسی خیل، امیر حمزه و راشد خان هر کدام یک بازیکن تیم ملی کرکت زمبابوی را از رقابت حذف کردند.

بازی بعدی یک روزه بین این دو تیم، روز سه شنبه ۲۰ اکتوبر برگزار می شود.

قابل یاد آوریست که تیم ملی کرکت زمبابوی دارای عضویت کامل شورای بین المللی کرکت می باشد، در حالی افغانستان از جمله تیم های درجه دو در آن شورا است.

XS
SM
MD
LG