لینک های دسترسی

Breaking News

رقابت دوم میان افغانستان و سریلانکا بدون نتیجه پایان یافت 


در سلسلهٔ رقابت‌های بازی‌های ۵۰ اووره سوپرلیگ کرکت میان تیم‌های ملی افغانستان و سریلانکا، بازی امروز ۲۷ نومبر (ششم قوس) به دلیل باران بدون نتیجه پایان یافت.

تیم افغانستان در رقابت امروزی نخست به بیتنگ پرداخت. اما برخلاف گذشته، بازیکنان سریلانکایی نگذاشتند بازیکنان افغان خوب بدرخشند.

در بخش بیتنگ تنها سه بازیکن تیم ملی افغانستان کارکرد خوب از خود به نمایش گذاشتند. رحمان الله گربز ۶۸ دوش، رحمت شاه ۵۸ دوش، محمد نبی ۴۱ دوش و حشمت الله شهیدی ۲۸ دوش انجام دادند. متباقی بازیکنان تیم افغانستان در ۱۰ دوش و کمتر از آن از میدان حذف شدند.

در نهایت افغانستان در ۴۸.۲ اوور ۲۲۹ دوش به تیم حریف هدف تعیین کرد.

در بازی‌های ۵۰ اووره این هدف کوچک محسوب می‌شود و به احتمال زیاد تیم سریلانکا می‌توانست افغانستان را شکست دهد. اما برخی از تحلیلگران کرکت می‌گویند که افغانستان در بخش بالنگ قویتر از سریلانکا است و دور از امکان نبود که افغانستان یک بار دیگر تیم حریف را شکست می‌داد.

با آنهم، تصمیم نهایی این رقابت ورزشی را که برای هر دو تیم اهمیت زیاد داشت، وضعیت آب و هوا گرفت و باران شدید سبب شد تا این رقابت بدون نتیجه به پایان برسد.

نتایج این رقابت که هر کدام آن ۱۰ امتیاز دارد، بر راه‌یابی هر دو تیم به جام جهانی بازی های ۵۰ اووره سال ۲۰۲۳ تاثیر مستقیم دارد. امیتاز رقابت امروزی میان هر دو تیم تقسیم شد.

در رقابت‌های سوپرلیگ، افغانستان تا اکنون ۱۴ بازی انجام داده که در ۱۰ آن برنده شده و شمار مجموعی امتیازات آن به ۱۱۵ رسیده است. با این حساب، تیم افغانستان در ردیف هفتم جدول رقابت‌های سوپر لیگ قرار دارد و اگر افغانستان در رقابت بعدی با سریلانکا که روز چهارشنبه ۳۰ نومبر برگزار می‌شود پیروز شود، جایگاه سوم یا چهارم را کسب خواهد کرد.

اما این جایگاه دایمی نیست و با رقابت‌ها میان سایر کشورها تغییر می‌کند.

XS
SM
MD
LG