لینک های دسترسی

Breaking News

ازسرگیری مسابقات بوکس در لاس ویگاس


کمیسیون ورزشکاران ایالت نوادا از احتمال آغاز مسابقات بوکس در لاس ویگاس خبر داد.

اعضای این کمیسیون قرار است در جلسه ای که در ۲۷ ام ماه می برگزار می شود روی احتمال آغاز مسابقات بوکس در لاس ویگاس در ماه جون بحث کنند.

این جلسه به جای حضور فزیکی با استفاده از تلیفون انجام خواهد شد زیرا اقدامات رعایت فاصلهٔ فزیکی هنوز پابرجا است. این اولین جلسهٔ کمیسیون ورزشکاران ایالت نوادا بعد از تعطیلی کلیه فعالیت های ورزش رزمی در ۱۴ مارچ خواهد بود.

در این جلسه پروتوکول های رسمی برای محافظت مبارزان و کمپ هایشان از کروناویروس در جریان برگزاری رویدادهایی بدون حضور تماشاچیان ، بررسی خواهد شد.

تایید برنامه ها بستگی به تصمیم کمیسیون مبنی بر حذف و یا اصلاح محدودیت ها دارد. کمیسیون این محدودیت ها را پس از تعطیل شدن تمام مراکز در این ایالت بشمول بستن تمام قمارخانه ها توسط ستیف سیسلاک، والی ایالت نوادا در ماه مارچ ، وضع کرد.

ایالت نوادا بازگشایی چند مرحله‌یی را در ماه می آغاز کرد.

شبکهٔ ورزشی ایالات متحده اعلام كرد كه این كمسیون با لابراتوار سالت لیك سیتی كه توسط سازمان جهانی مبارزه با دوپینگ به رسمیت شناخته شده است برای ایجاد مراحل آزمایش بیماری کووید۱۹ كار می كند.

در همین حال هنرهای رزمی ترکیبی موسوم به "یو اف سی" پس از وقفهٔ اجباری به دلیل همه گیری کروناویروس دوباره به فعالیت آغاز کرده است.

این در حالیست که آزمایش کروناویروس نزد رونالدو سوزاس، مبارز برازیلی که قراربود در نهم ماه می، رقابت کند با دو مربی اش مثبت تشخیص و از بازی ها خارج شد.

دانا وایت، رییس "یو اف سی" بر ادامهٔ مسابقات تاکید کرده و مثبت بودن آزمایش سوزاس را مدرک موثر بر اقدامات حفاظتی وضع شده می‌داند.

XS
SM
MD
LG